piątek, 28 lutego 2014

3 trzy




14 komentarzy:

  1. Zakochałam się w ostatnim wnętrzu ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze - najulubieńsze!

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW! Zajrzałam, choć nie spodziewałam się nowych aranżacji. Myślałam, że dopiero jutro znaczy dziś coś będziesz tworzyć, a tu : oo niespodzianka.
    Jesteś niesamowita. Stworzyć 3 piękne wnętrza w parę minut. Każde z nich ma swój urok. Trójeczka faktycznie fajnie wygląda, ma taki inny klimat. Wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem wybrać najlepszego, wszystkie są świetne.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrza. :) Najładniejsza aranżacja nr.2:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza aranżacja to nr.1,ale mam pewne zastrzeżenia.A mianowicie oto one:Nie jest tu potrzebna ta...Hmmmm....Firanka?Hmmm....Nie wiem!To "coś" przy schodach w aranżacji nr.1,przeszkada mi tez wielkoś Le Fawn Pillow.A tak to extra bombowo cudownie!
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza aranżacja jest taka cieplutka że aż ciągnie mnie do niej.Druga...Ach druga...Od niej nie mogę oderwać oczu:*Cudna.Trzecia też jest śliczna!Świetny pomysł!Ożywienie szarego kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej urzekła mnie środkowa aranzacja . Wszystko fajnie przemyślane i do tego moje ulubione kolory . Reszta też ciekawa , jednak nie w moim stylu
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i jeszcze raz piękne ;)Środkowa aranżacja mnie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się pokój 2 i 3. Pierwszy też jest ładny tylko nie bardzo w moim stylu :**
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze