niedziela, 19 stycznia 2014

Popisane krzesła



14 komentarzy:

  1. kompozycje z granatowymi krzesłami jakoś bardziej mi się podobają pewnie ze względu na użyte w stylizacjach książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie <3 Cudnie dobrałaś kolory :) I dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne aranżacje. Choć bardziej podoba się granatowa wersja.
    PS. Skąd krzesełka? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! Ja po prostu spadłam ze swojego krzesła (lol), skąd Ty wziełaś swoje?
    Fajnie wyglądają. W dodatku świetnie połączyłaś je z innymi artykułami. Masz do tego głowę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga aranżacja z niebieski krzesłem jest genialna . Na początku te krzesła mi się nie podobały , ale teraz chyba zainwestuje w nie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też druga wersja bardziej przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, ciekawe, aczkolwiek nie przepadam za awangardą .


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powalają mnie, ale jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej przekonują mnie krzesła w kolorze granatu, jednak żółty też jest ładny ;*
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się trzecia aranżacja
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie aranżacje są piękne! :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze