czwartek, 9 stycznia 2014

Kwiaciarenka



Podoba się Wam? :)

15 komentarzy:

  1. O matusiu ! Jaka ładna, taka domowa <333 I te kwiatuszki ;3 Cała kompozycja prezentuję się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ♥ Taka słodka ;3

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  3. Za bardzo powiększone te cegły, do tego dach średnio wygląda. Poza tym super!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jakie to słodkie :) :)


    -karo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie mi się podoba , aczkolwiek te mega cegły trochę mi przeszkadzają ;-) Tak p za tym ślicznie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ;) Sam pomysł z kwiaciarenką genialny ;) Ale brakuje mi kwiatów, ja bym dała więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejkuuu... jak pięknie, uroczo...!
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe co byś w tej kawiarence sprzedawała oprócz kawy/herbaty ? ;d
    A po za tym , ładne wszystko urządzone. Muah !!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł tylko ta trawa coś tak syntetyczna w kolorze( wiem, wiem take wnętrze)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka, ale mnie również przeszkadzają te cegiełki. Poza tym ładnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze