piątek, 3 stycznia 2014

Info Info Info

1. Na Ciekawszym pojawiły sie nicki zwycięzców konkursu na Udekorowanie świątecznego pokoju! Gratuluję wygranym! Ale już szykujemy nowy konkurs, znów do urządzenia będzie wnętrze, także przygotujcie się. Więcej informacji na Ciekawszym już jutro
2. Zrobiłam inspiracjum. Wkrótce ukaże się o TU. Bardzo podoba mi się ten blog!
3. Partnerstwo i wdzięczność zobowiązuje - przekazuję 500sd na rzecz bloga Queens Of Fashion! Pewnie będą tam konkursy. Także odwiedzajcie :)

 Aranżacja od CleverSell

13 komentarzy:

  1. Prześliczne to wygląda. Gratuluję zwycięzcą

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam wyniki, oczywiście gratulacje dla wygranych! ;D
    ja napaprałam na swoim koncie na tinypic i usunęłam swoją pracę, zorientowałam się niedawno, ale było za późno... ;C No cóż, pech to pech ;)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥ dziękujemy ponownie;* Czekam oczywiście z niecierpliwością co wymyśliłas na inspiracjum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać kolejnych konkursów . Co do wygranych prac to uważam że było kilka lepszych , a na pierwszy miejscu umieściałbym właśnie tą pracę , bo najbardziej mi się podobała
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Aranżacja Cleversell jest śliczna :) gratuluję zwycięzcom! Czekam na twoją inspirację i na nowy konkurs na cs. Miło, że dałas sd dla qof! ;*
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Aranżacja Cleversell - świetna! Czekam na konkurs na CS c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaskoczona, że zdobyłam jedno z miejsc! Myślę, że w następnym konkursie też wezmę udział:) Nie mogę również doczekać się konkursów na QoF
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wnętrze ! Już nie mogę doczekać się konkursów !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta aranżacja najbardziej mi się spodobała, ale reszta tez świetna :)
    Czekam na post na Inspirancjum.
    + miło z Twojej strony, że przeznaczyłaś sd na bloga partnerskiego. Obserwuje go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pokoik ♥ świetnie że będą nowe konkursy! ;)

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że aranżacja Cleversell powinna zająć 1 miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aranżacje były piękne, gratuluje zwycięzcom.

    hill88

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze