niedziela, 26 stycznia 2014

Drugie Inspiracjum Dekorium by me

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, jestem miłośniczką takich klimatów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, ale ja nie przepadam za takimi ,,Chłodnymi aranżacjami''. Żałuję, że nie posiadam tej figurki ptaszka ;C

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw , a szczególnie poduszeczki mi się podobają
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed chwilą go oglądałam, jest piękny
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. masz duże wyczuci kolorów, świetnie zestawione zielenie z taupe

    OdpowiedzUsuń
  6. Boosko *.* Nigdy nie widziałam czegos tak pięknego. xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie kolorów! Bardzo lubię zielony w połączeniu z brązowym. ;)

    ma_rysiah1

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten styl i dużo zieleni ;)

    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze