czwartek, 30 stycznia 2014


16 komentarzy:

  1. Kocham te kolory , a w twojej aranżacji wygląda to bosko
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna aranżacja. Zazdroszczę takiego talentu i pomysłów ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, ślicznie, szkoda tylko, że takie wyrywki ;c

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mamm siły zeby robic cały pokój więc narazie bedzie wyrywkowo

      Usuń
  4. śliczne kolory, takie spokojne.
    podoba mi się pomysł z muszelkami na kwiatkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolino ja nie wiem skąd biora się u Ciebie ciągle pomysły, ja właśnie chciałam coś stworzyć i klapa:D. Twoje jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory w apartamencie♥ Śliczne :))

    tional12

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna aranżacja, bardzo mi się podoba
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle świetna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorów. Wszystko super!

    ma_rysiah1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze