poniedziałek, 13 stycznia 2014

"An idea is salvation by imagination."


14 komentarzy:

  1. Jak ładnie ;-) Bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów i ogólnie cały pomysł na aranżację
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś chciałam mieć dom w takich kolorach, jednak powoli zmieniam zdanie co do tego. Największą moją uwagę przyciągną piękny widok z okna *.*
    Nie mam się do niczego przyczepić ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiesz czy się nadaje... weź klaudia po cię pacnę jak skończysz oglądać serial!!! to jest śliczne! Bardzo mi się podoba . robi wrażenie!!!! wgl podziwiam cię że cchce ci się cos wymyslac po szkole, mi w tygodniu ciężko przychodzi robienie czegoś na glog

    OdpowiedzUsuń
  4. aranżacja przepiękna, zazdroszczę tego okna *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu zestawienia kolorystyczne, a obrazek-świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza jak dotychczas twoja aranżacja, po prostu śliczna *.*

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, tak jak koleżanka wyżej, myślę, że to Twoje najładniejsze wnętrze
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę dobra, przemyślana kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Świetny pomysł z zegarem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautifull.

    What did you use to create this apartment room?

    MissYesebel

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze