czwartek, 5 grudnia 2013

Mikołajki


16 komentarzy:

  1. Piękna aranżacja. Dziś kupiłam ten kominek, jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna aranżacja, szczególnie podobają mi się ramki nad kominkiem. Swoją drogą zastanowię się nad jego kupnem;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow uwielbiam świąteczne klimaty . Ta aranżacja jest cudna
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie ! ;* Wesołych mikołajek słoneczko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolino tą piękną aranżacją wprowadziłaś świąteczny nastrój. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ta czarno biała jest genialna , to co tygrysy lubią najbardziej ♥
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby 2 kojarzy się bardziej z świętami, to jednak pierwsza mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooch! Śpiący piesek jest najbardziej zimowy jak dla mnie. I rzeczywiście urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mi się wydaje czy dodałaś jeszcze drugą aranżacje? Równie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo że ten dolny jest bardziej typowy ( świąteczna kolorystyka) to jednak czarno biały wystrój bardziej mi się tu podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, dodałaś kolejne wnętrze, to czarno-białe jest super. Zakochałam się w nim:) A psiaczek jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza aranżacja- nic dodać, nic ująć, ale w drugiej mi pusto. Może ciepły, babciny fotel zamiast krzesła nadałby lepszego klimatu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze