poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kwitnąco w grudniu


12 komentarzy:

  1. Ooo jak pięknie i w podobnych kolorach jak moja praca konkursowa
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci to wyszło ;-) Jesteś istnym geniuszem ;)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Karola ! Pięknie, przepięknie ! Nie mogę przestać się patrzeć ! Podziwiam Ciebie ! Hehe w mojej pracy konkursowej ten kociaczek też ma taką kokardeczkę ; * A teń Jeleń wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, prawie wszystko jest białe, a jednak wnętrze wydaje się przytulne i ciepłe. Brawo
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, elegancki, jasny pokoik. Jeszcze ten kot z kokardką- rozbroił mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjęłaś po prostu mi ten pomysł z głowy :D myślałam nad takim świątecznym ale jednoczeście nowoczesnym pokojem .
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem jak Ty robisz te wnętrza, ja czasem siedzę aby coś skleić i mi wcale nie idzie. U Ciebie rewelacyjnie, w dodatku słodkie elementy, w tym przypadku kociak z kokardką rozbrajający.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo to wygląda. Podoba mi się pomysł na obrazek na drugim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda! Delikatne, urocze, eleganckie- cudowne. Nie mam pojęcia jak tworzysz takie piękne wnętrza. Mi nigdy nie wychodzi, a mój apartament wyglada jak po przejściu tornada.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem gustownie, chociaż obudowa kominka wydaje mi się tu za ciężka.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie to wygląda! zdjęcie z łosiem/reniferem jest boskie :))
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze