niedziela, 22 grudnia 2013

Feliz Navidad! Prezenty!



 Ho ho ho! Obiecane świąteczne Prezenty dla Obserwatorów to:
5x po 100sd!
3x zakupy z waszej WishListy!  
(wybieracie je w Starplazie klikając serduszko przy rzeczy, którą chcielibyście mieć. Ja wybieram kilka pozycji z waszej WishListy i je dla was kupuję!)
2x prezenty z nowej kolekcji PopShop!
(mam nadzieję, że minimum 10 osób będzie chciało coś otrzymać)
------------------------------------------------------------------------------------


[Warunki: obserwowanie bloga, skomentowanie tego wpisu z podpisaniem się stardollowym nickiem] Osoby u których nie widać, że obserwują by mieć szansę na wygraną niech to jakoś udowodnią np. dołączając zalinkowane foto. 

Są to świąteczne prezenty więc rozdane zostaną we WTOREK {24.12} jakoś późnym późnym wieczorkiem. Oczywiście na odebranie $ będzie jak zwykle czas – 2dni.  WESOŁE NIECH BĘDĄ ŚWIĘTA!

40 komentarzy:

  1. ma_rysiah1
    Może wygram :)
    Wesołych Świąt!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt;)

    Punkdosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Wesołych Świąt!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja pierwsza świąteczna aranżacja jest genialna
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chce mi sie udowaniać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Kamil ;p może mnie oszukujesz. do tego sie nie podpisałeś. i co ja mam z tobą zrobić :D

      Usuń
  6. W pierwszej aranżacji się zakochałam <3 Taka delikatna ale oddaje urok świąt :)
    Za to w drugiej bardzo mi się podoba aranżacja sofy , wszystkie poduszeczki i ten koc <3
    Wesołych świąt i dużo udanych prezentów pod choinkom życzę ):
    Ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  7. Feliz Navidad ~! ;**************************************

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do aranżacji to są oczywiście niesamowite. Jak zwykle ! Wez coś w reszcie schrzań :P

      Usuń
  8. Pierwsza aranżacja jest śliczna :)
    Dowód, że obserwuję bloga w zdjęciach.
    Wesołych Świąt!

    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt!
    fajne aranżacje , sama też muszą coś dziś przygotować - najwyższa pora
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt;) !!

    Zgłaszam sie

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    SylwiaTheWolf
    Obserwuję jako Sylwia Play

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi pokój jest świetny! + fajna muzyczka :)
    zgłaszam się,
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga aranżacja mnie urzekła :)
    zgłaszam się

    zOyeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. zaszalałaś z nagrodami ;D Pierwsza aranżacja, zdecydowanie mój faworyt,kocham te twoje DIY obrazki .


    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne wnętrza! Miejmy nadzieję, że jeszcze długo będzie można oglądać twoje cuda :* Również życzę wszystkiego najlepszego podczas nadchodzących świąt i samych sukcesów w życiu!

    Slowia12313

    OdpowiedzUsuń
  16. ten pierwszy pokój po prostu piękny :)) Wesołych świąt :DD

    MistAsh9634

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z komentarzem wyżej, pierwszy pokój jest genialny ♥.♥

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza aranżacja, a szczególnie ta choinka! Cudo! Moja nie jest taka ładna. Druga też cudowna, bardzo ciekawa sofa. Zgłaszam się.
    aniula385555

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza aranżacja zdecydowanie ładniejsza!
    Zgłaszam się, BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bloga przeglądam i sie złoszczę ze ja tak nie potrafię xd
    pozdrawiam Zulska

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale te pokoje oddają świetny klimat! Jestem pod ogrooomnym wrażeniem :)
    No i się zgłaszam ;)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. O Mikołaj przybył ;) Bo to się zgłaszam ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pokoje!
    Zgłąszam się i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT!

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza aranżacja bardziej mnie urzekła, w drugiej to biale tło jest troszkę za puste. Poza tym nie mam zastrzeżeń (;
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  25. Karolino wykonałas wspaniałe aranżacje, genialny pomysł na ozdobienie pierwszej choinki świecami i tymi nowymi ozdobami z PopShopu. W drugiej pięknie nakryta sofa- uwielbiam. Do tego jakże cudownie zgrałaś to kolorystycznie! Wesołych i zdrowych Świąt kochana ♥ Niech się spełnią Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się.
    Aranżacje są świetne, nie ogarniam, jak można mieć taki talent. ;)


    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka ty hojna w te Święta <3
    dopiero teraz zobaczyłam płatki śniegu spadające z góry ekranu :3 Klikam na nie ciągle xd
    Wesołych Świąt i Joyeux Noël ;*

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Ami.regga
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zapowiedzi (?) aranżacji pokoi. Zaisnpirowałaś mnie do ubrania mojej choinki.

    singiel

    wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  30. To teraz się zgłaszam ;*

    DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się
    Śliczna aranżacja zwłaszcza ta pierwsza szczególnie mi się spodobała ;) Życzę wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT ♥

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  32. aranżacje są przepiękne z resztą jak zawsze :) Czekam na następne :)

    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w wnętrzu :D
    Zgłaszam się XD

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze