sobota, 28 grudnia 2013

'Details make perfection, and perfection is not a detail'


22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie :)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, jak zawsze :) Tylko nie wiem jaką funkcje pełni ta szyba na środku pokoju. Tym bardziej, że leży pod nią dywan.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pokój, bardzo mi się podoba !

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie ładna aranżacja , jednak nie w moim stylu
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. wow... niesamowite. bardzo mi się podoba
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, najbardziej podoba mi się stos książek. Mam taki sam w pokoju w rzeczywistości:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta plątanina zieleni i muru za oknem

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie *-*
    Przepięknie wyglądają te doniczki z kwiatkamiiii ! ! !
    Kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, lubię taką "ladę" oddzielającą pomieszczenia, a przy niej różnego rodzaju kanapy. Kwiatki sprawiają, że jest nieco przytulniej ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam twój talent ;).Śliczna aranżacja *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień w którym doznałam oświecenia i odkryłam tego bloga *.*
    Ucz mnie, sensei :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem kiedy chcę stworzyć nowy pokój i mam jakiś tam plan w głowie to patrze na twoje projekty i jest mi głupio że nie robię takich pokojów jak ty :C

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze