piątek, 29 listopada 2013

Prezenty otrzymają:

*zOyeczka
*sunflower
*hill88

8 komentarzy:

  1. Gratuluje ;-) Piękne wnętrze , nie wiem dlaczego ale skojarzyło mi się ze świętami
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wnętrze. Zerknę jeszcze na całośc w jej apartamencie.
    Ja muszę wreszcie coś u siebie zmienić, bo tylko chowam do schowka jak mi sie nudza moje wnętrza, a teraz apartament świeci pustkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się, że otrzymam prezenty :O Dziękuję:* Śliczny pokoik, również skojarzył mi się ze świętami.
    hill88

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie! To najpiękniejszy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, piękne prezenty. Świetne wnętrze, nie mogę oderwać wzroku od obrazu z pieskiem;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze