czwartek, 28 listopada 2013

Nowe w Starplazie + Prezent

Co sądzicie o nowej dostawie do Minimalism? Ja uważam że jest extra! Kupiłam prawie wszystko. I myślę, że przedmioty te nie są przeznaczone jedynie do minimalistycznych wnętrz, można je użyć ( z super efektem) w pokojach w różnych stylach.


Uwaga! Prezent! Uwaga! Prezent! Uwaga! Prezent! Uwaga! Prezent! Uwaga!
Mam dla was prezenty, którymi są właśnie mebelki z tej nowej kolekcji. Wygrają 3 osoby!
- Należy wpisać swój nick pod tym postem i być obserwatorem :)

15 komentarzy:

  1. Kolekcja jest rzeczywiście super! Jeszcze nic nie kupiłam, bo chwilowo nie zmieniam wnętrz, ale w najbliższym czasie pewnie się na coś skuszę. :D
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest świetna. Jak będę miała trochę gotówki na pewno coś kupię :)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest na prawdę nieziemska, ale większe zakupy zrobię chyba przy następnej promocji

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście kolekcja bardzo się podoba jest sporo rzeczy które na pewno znajdą się w moim apartamencie . Uwazam , ze ostatnio w ogóle kolekcje na stardol się poprawiają . A co do tej to naprawdę fanie rzeczy się tam znalazły , które tak jak mówisz można fajnie wykorzystać
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się- kolekcja jest piękna! Meble są takie cudowne, może coś kupię i wezmę się za swój apartament, bo jak na razie straszy D:

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nic nie kupiłam, ale mam w planach kupienie kilku rzeczy, czas zrobić coś nowego w apartamencie :D

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż mi też się podoba ;) Zgłaszam się *.*


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja jest po prostu Genialna ! Wszystkie(no może z małymi wyjątkami) rzeczy są cudne. Zakupię nie długo kilka rzeczy, jak uzbieram sd ; ) Klaudia- Klaudialigenza ps. wiem,wiem muszę uzbierać sd i w tedy pokupuje jakieś rzeczy w innych kolorkach i stworzę jakąś aranżację ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam to co ty! Mi się najbardziej spodobały te "skórzane" kanapy i białe łóżko! Na pewno zrobię zakupy w tym sklepie jak będzie moja ulubiona promocja "50% taniej"! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Meble są piękne, planuję zrobić zakupy, ale na razie tylko za monety. Sd wydam dopiero na wyprzedaży:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Meble są bardzo pomysłowe, jednak mnie w szczególności urzekły dodatki...

    Tiara1302

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Dawno nie było takiej dobrej kolekcji i tak zachęcającej reklamy (fajne wykonanie graficzne)

    zOyeczka

    OdpowiedzUsuń
  13. większość mebli jest genialna , mój faworyt to zestaw dwóch stolików.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze