niedziela, 29 września 2013

~Winter is an etching, spring a watercolor, summer an oil painting and autumn a mosaic of them all~

Cóż innego mogłoby powstać dzisiaj jak nie jesienny pokój? Wszystko dlatego, że ta pora roku dała mi się już odczuć; kilka razy zmokłam, zmarzłam - ale jak we wszystkim, tak i w jesieni trzeba doszukiwać się także pozytywnych stron. Przecież takie kolorowe liście są piękne!

Stroik, zwisający z sufitu to liście, płatki róż i huśtawki [nie pamiętam z jakiego sklepu; prawdopodobnie PopShop] podwieszone odwrotnie, tak że widać jedynie sznurki. Stolik powstał z drewnianej podłogi oraz trzech wazonów.
Na koniec chciałabym pozdrowić wszystkich obserwatorów, którzy nie rozumieją polskiego (coraz więcej obcokrajowców chwali mój blog i twierdzą że nic nie rozumieją ale obrazki są piękne ;))...
===========================================
Big and warm greetings for all followers, especially for illumi_zaoldyek and applemartini!

16 komentarzy:

  1. Ojej jak ślicznie. Cudo, cudo,cudo! To jest bardzo piękne- bardzo mi się podoba. Też myślę nad urządzeniem czegoś jesiennego, a Twoja aranżacja to mistrzostwo.
    mariksza

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to cudownie! Piękne, cudo i nie wiem co jeszcze:) Naprawdę bardzo mi się podoba : ^

    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  3. To wnętrze ma w sobie coś takiego, co przyciąga moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze jak zwykle cudne , takie klimatyczne ;-) Jeszcze kocyczek i książeczka i widzę tam siebie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym stołem oraz piękny pokój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie. Jest klimat i nastrój. Najbardziej mi się podoba stolik i dobrze skomponowane na nim bibeloty. Można się wprowadzać :)
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ;)) B. fajny pomysł ;D

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne :) Ja nie przepadam za jesienią, ale twój pokój bardzo przypadł mi do gustu ^^ Jedyne co mi się nie podoba, to wielkość konia na biegunach - jest stanowczo za mały :) Ale po za tym wszystko jest przepiękne :*

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem oczarowana tym wnętrzem. Piękna kolorystyka, wspaniały pomysł z użyciem zwisających liści. Konik może i za mały ale takie urocze to wnętrze, ze nawet nie razi wielkość konika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne!
    Jeśli jest więcej obcokrajowców to może pisać angielską wersję notki, ale skróconą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne wnętrze, uwielbiam jesień! Najlepszy czas w roku:) Pokój jest ciepły i klimatyczny-idealny na jesień. Powiększyłabym trochę konika na biegunach, bo kot jest od niego większy, ale to takie czepianie się szczegółów.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello! This setup really reminds of Autumn, even the landscape outside. I love that it's so full of light with the large windows and also all the natural materials, it's like Nature's inside home =)
    Thank you for mentioning me...! What a sweet surprise *-* greetings from Portugal!

    OdpowiedzUsuń
  13. I always use a translator when visiting your blog! xx Lovely as always. - Applemartini

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, jak miło jest wpaść z kubkiem ciepłej herbaty w takie klimaty, jakie tu panują! Uwielbiam jesień a Twoje jesienne inspiracje wprost zapraszają do wejścia i pozostania tu na dłużej. Teraz to aż samej zachciało mi się pobawić na mojej stronie Stardoll. Pozdrawiam cieplutko:)
    MaikkaStar

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze