piątek, 13 września 2013

And the winner is...

Prezenty z poprzedniego postu otrzymuje:  Misslondon511

I jeszcze informacja: Czasami pytacie w komentarzach czy możecie zrobić coś podobnego u siebie w apartamencie. Staram się zawsze odpisać ale czasami może mi umknąć jakiś wpis dlatego napiszę teraz, żeby było wszystko jasne. Ten blog jest dla was i piszę go po to żebyście korzystali z moich pomysłów. Cieszy mnie jak wejdę na jakiś profil i widzę jakiś element, który pokazywałam na blogu. Wtedy myślę, że jednak nie jestem wcale beznadziejna, a podoba wam się to co robię.
Pod 'nagłówkiem' bloga napisałam: 'Zachęcam do inspirowania się i korzystania z moich pomysłów. Zabrania się kopiowania wnętrz pokazanych na blogu. ♥' - Możecie więc śmiało robić u siebie w apartamentach podobne lub nawet identyczne elementy; ale zastrzegam sobie prawo do całych wnętrz, które prezentuje w postach. To już śmiało można by było nazwać kopiarstwem. I tego już doświadczyłam; z tym, że nie chodziło o blog ale o mój apartament bo widziałam na Stardoll bardzo podobne pokoje u jednej z osób - z tym, że brakowało jej niektórych mebli, których ja użyłam ale reszta była identyczna. Podsumowując: Podobają wam się lampki jakie zrobiłam? Układ obrazków? Dekoracja na stole? Kwiaty? Bierzcie i korzystajcie śmiało!

Foto: Westwing.pl

7 komentarzy:

  1. ♥' Twoje aranżacje są niezwykłe. Ja uwielbiam je! Bardzo treściwa notka oraz piękny obrazek. Uwielbiam pochodne błękitu ♥'

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę o tym pamiętać , a zwycięzcy gratuluję
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś inspiracją dla wszystkich :) choć niektórzy za bardzo biorą to do siebie ... :D
    Kopiowanie czyiś pomysłów jest nieuczciwe wobec samego siebie. Każdy powinien sam myśleć i ''komponować'' swoje wnętrza.
    Pozdrawiam ! :*

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze