sobota, 3 sierpnia 2013

Zapraszam


17 komentarzy:

  1. ładne zestawienie kolorów, podoba mi się obrazek na ścianie.
    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się obrazek( naklejka ? ) na ścianie . Całe wnętrze bardzo ładne , wszystko kolorystycznie pasuję i jak zwykle wygląda świetnie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej mi się podoba aranżacja w wersji b&w ;)
    Skąd sowa? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Świetny pomysł ze zrobieniem naklejki ze stardesing. Ale jednak nie zrobiłaby w moim apartamencie takiego pokoju, ponieważ wolę bardziej ciepłe kolory i ,,przepych'' choć w moim apartamencie tego nie widać.

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! ;)) B. mi się podoba ;D

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  6. to coś co lubię monchromatyczne wnętrze z drobnymi akcentami koloru
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc, to wnętrze jakoś mnie nie urzekło.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. http://myistardoll-metamorfozy.blogspot.com/
    Bądźcie dobrymi ludźmi, którzy mają serce i chcą am pomóc.! Dodajcie się do obserwatorów, komentujcie i pomóżcie zdobyć nam wyższy poziom blogowania!
    -Dziękuję wszystkim za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, bardzo mi się podoba!

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł że pokazałaś zdjęcie pokoju w dwóch kolorach. Obydwa zaskakują czym innym :)

    xxlena4444xx :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne ale czekam na jakąś sypialnie.

    TeiLea

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie i pokój bardzo ładnie wyglądają nawet w czarno białej wersji :)


    alapole

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze