niedziela, 25 sierpnia 2013

Prezent 100sd do zgarnięcia

Urządziłam takie sobie skromne wnętrze. Zaczęłam od czarnej ściany. Myślę, że wyszło całkiem przytulnie dzięki temu że mamy tu kominek. 'Gryźć się' z kominkiem mogą palmy w wazonie ale no cóż (: Czekam na wasze opinie, które dziś mogą być warte aż 100 stardollarów.
Jak mija wieczór? Już wkrótce koniec wakacji. A dla jednego obserwatora, który skomentuje ten post PREZENT - 100sd. Wystarczy skomentować, obserwować blog i podpisać się nickiem. Wygrane będą dwie osoby, jedna dostanie 100sd a do innej wyślę prezenty z SuiteShop.
O tym, kto zgarnia prezenty dowiecie się w środę 28.08 wieczorkiem.

40 komentarzy:

  1. Wnętrze bardzo ładne , każdy szczegół pasuję jednak to nie mój styl . Co do prawej strony to chyba bym coś zmieniła no ale nie wiem co , tak po za tym jest świetnie;-) Nadal nie mogę sobie wyobrazić tego że już tylko tydzień i koniec tak wyczekiwanych wakacji . A co do stardollarów to by się przydały bo podobno LE ma być
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wspomniałaś, kominek sprawił, że wnętrze staje się przytulne. Wiszący żyrandol świetnie prezentuje się "na" czarnej ścianie. Ogólnie mówiąc, zwykła ale schludna aranżacja :)

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta aranżacja, po prostu zazdrościć twojego talentu! :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropnie podobają mi się Twoje prace, kominek jest taki przytulny, miły dla oka. Skromne wnętrze? Popatrz na moje xd

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie jak zawsze, kocham twoje aranżację. Ja nie jestem stworzona do wystroju wnętrz, a jak widzę ty tak. Na prawdę pięknie!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przytulnie, kwiatki ładnie łączą się z kominkiem, a liście z wazą. Ja może bym przesunęła stołek z wazonem, ale jest bardzo bardzo ładnie.

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrze na pierwszy rzut oka wydaje się chaotyczne, ale po chwili zauważa się, że jest przemyślane: są elementy zielone, czarne, które nawiązują do siebie. Moim zdaniem palmy nie kłócą się z kominkiem, gdyż jest on dość nowoczesny. Podoba mi się połączenie szezlongu z żyrandolem, dało efekt luksusu. Sama ostatnio dostałam ten szezlong i nie mogę doczekać się dekorowania.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Aranżacja jest śliczna! Tak jak piszesz jest bardzo przytulne. Fotel nadaje całemu wnętrzu niepowtarzalnego charakteru. Kominek ociepla całe wnętrze. Jestem pod wielkim wrażeniem, bo stworzenie takiej aranżacji wymaga czasu, zdolności i wielkiego talentu:)
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie zapomniałam o twoim blogu. Jestem na wyjeździe więc nie mam wszystkich adresów w zakładkach na komputerze. Teraz trochę tak głupio, że komentuję dopiero gdy można coś wygrać, ale postaram się nadrobić zaległości.

    Pokój ma w sobie to "coś". Strasznie mi się podoba. W skali od jednego do dziesięciu oceniam go na jedenaście :p

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ale zmieniłbym czarną ścianę. Trochę nie w twoim stylu ;)
    _greenn_

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne co mi się tu nie podoba to czarna ściana, jakoś nie umiem się do niej przekonać. Tak wszystko jest śliczne, palma też ma swój urok, dopiero po kilku chwilach zobaczyłam, że siedzą na niej sowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, jest spójnie i wszystko komponuje się w jedną zgrana całość.

    Hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  13. Wnętrze bardzo mi się podoba, połączenie barw czarnych, białych, brązowych i zielonych to strzał w dziesiątkę. Denerwuję mnie tylko żyrandol, który moim zdaniem jest za duży. Konik na biegunach nadaję takiego ciepłego charakteru, a duża roślinka, która nie gryzie się z kominkiem (przynajmniej ja tak myślę). Byłabym ciekawa gdyby kolor zielony zamieniono np. na różowy :D
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety dziewczyny, ciągle jestem z tyłu z komentarzami. Myślałam, ze chociaż teraz pierwsza skomentuję, a tu O.O już tyle wpisów <3 Szczerze? Razem z Natalią już kilka dni temu zauważyłyśmy, że wracasz do formy, miałaś mały spadek chęci, ale my wszyscy potrzebujemy tu Twoich aranżacji. Ten kącik jest bardzo ładnie urządzony. Zupełnie inna kolorystyka i nawet bym nie powiedziała, że to Ty to wykonałaś. Zmieniłaś trochę coś w swoich pomysłach,widać, że ciągle się rozwijasz! pozdrawiamy!
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się kolorystyka i w miarę zachowany jednolity styl. Masz rację do do palm, ale nadają trochę świeżości wnętrzu. Aranżacja ogólnie mi się podoba.

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie specjalnie mi się podoba,co prawda jest równoważony kolorystycznie, ale kompozycja jakoś mnie nie przekonuje. Dobór elementów pod względem stylistycznym też jak dla mnie zbyt eklektyczny.
    mierwaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Już kiedyś pisałam, że masz głowę do takich rzeczy. W aranżacji wnętrz jesteś fenomenalna, dlatego też wszystko co zrobisz - pochwalę. Powyższe wnętrze może nie zaskakuje aczkolwiek jest piękne i starannie wykonane. Za to masz ode mnie +

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc, ten pokój nie za bardzo jest w moim guście. Piękny jest, ale (bez obrazy) nie chciałabym mieć go. Nie pasuje mi , jak już mówiłaś ten wazon z palmami. Nie jest on w tym stylu co reszta pokoju. To jest jedynie moja ocena. Każdy myśli inaczej :)

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko ze sobą pięknie się komponuje. Trzeba przyznać: masz talent! Każdy szczegół jest dopracowany. Ja tak nie potrafię, zazdroszczę. Poza tym, kocham tą kanapę.

    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie klimatyczne te wnetrze, naprawde jest swietne! Ald to nie dziwne, bo kazde Twoje aranzancje sa na bardzo wysokim poziomie :) _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Typowo babcijne wnętrze, lecz mi się bardzo podoba motyw konika na biegunach, który dodaję całej aranżacji ciepłego klimatu. :))

    anetka9995

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio opuściłam bloga i kilka postów nie komentowałam spowodowało to moim brakiem czasu ale dziś skomentowałam wszystko powiedziałam w którymś poście że
    będę komentowała tego bloga i że jest moim ulubionym i to prawda nigdy go nie opuszczę♥Bardzo ładny apartament podoba mi się sofa którą świetnie wykorzystałaś w tej aranżacji wnętrza .Kominek dodaje bardzo jesiennego klimatu który już nie długo będzie ;/ Kiedy będzie mi zimno to popatrzę na tego posta i od razu zrobi mi się ciepło od tak wspaniałego apartamentu.Dobrym pomysłem też był stojak na którym postawiłaś bardzo pasujący do całości wazon bardzo mi się to podoba i nigdy pewnie bym nic takiego nie wymyśliła .Cudownie zrobiłaś kwiatka który od razu mi się żucił w oczy po prostu pięknie .Sowy których prawie nie widać bardzo pasują do całości bardziej się wyróżniają i jak dla mnie wszystko pasuje idealnie i gratuluję takiej pomysłowości bo nigdy,przeigdy by mi się tak nie udało .

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń

  23. Moim zdaniem nie pasują proporcje żyrandola poza tym pokój wygląda świetnie :)


    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokoik śliczny może dodała bym jeszcze jakieś podusie na ten ciemny fotel ;))


    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze cudnie, ale gdybyś zasłoniła szafę( biała) jednak było by lepiej. Teraz wygląda troszkę jakby było nie skończone. Ale i tak jest genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi bardzo podoba się ten apartament :) Najbardziej sofa i rzeczy na kominku ^^

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  27. Z jednej strony mam wrażenie, że nic do siebie nie pasuje, ale po przyjrzeniu się wszystko jest idealnie dobrane kolorystycznie. Miałaś lepsze aranżacje, to na pewno, ale ta również trzyma poziom. Brawo
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny, przytulny pokój. Lubię takie zaakcentowania jakimś kolorem - w tym przypadku zielonym :)

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne wnętrze ! Najchętniej usiadłabym z książką przy kominku :)

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  30. Pokoj bardzo mi sie podoba jednak troszke malo w nim przestrzeni ale no coz kwestia gustu ;)
    Misslondon511

    OdpowiedzUsuń
  31. Pokoj bardzo mi sie podoba jednak troszke malo w nim przestrzeni ale no coz kwestia gustu ;)
    Misslondon511

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny pokoik, lecz w pierwszym momencie pomyślałam, że to czarne to jest jakiś inny pokój, pustka czy coś, nie wiem jak to opisać XD

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawno mnie tu nie było Ann :( A wnętrze jest znakomite, podoba mi się jak kominek tutaj ładnie się wpasował.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się to wnętrze ta czarne ściany dodają takiej ... tajemniczości dzięki żyrandolowi wnętrze wygląda na bogate dywan i kominek dodały ciepła temu pokoikowi i sprawiły że stał się milszy jest tu też kilka elementów zielonych które ożywiły wnętrze podoba mi się także to czarne siedzenie dzięki któremu wnętrze nie jest przesłodzone podoba mi się to i będzie na pewno jakąś inspiracją dla mnie jak i dla innych

    tygrys127

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejkuuu... jak ty to robisz że wychodzą ci aż tak wspaniałe pokoje? Tylko pozazdrościć ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł na wnętrze, jestem pod wrażeniem! ;)

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze