poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Podsumowanie nowości + PREZENT (szalik DKNY)

Poniżej widzicie przedmioty, które polecam z nowości jakie pojawiły się w SuiteShop! A wam co najbardziej się podoba lub jakie macie pomysły na wykorzystanie nowych mebli? Co kupiliście? Za jakiś czas pokażę wam co ja wymyśliłam :)
Oczywiście należy wam się prezent. Dziś do zdobycia jest szalik DKNY w buziaczki. Aby go zdobyć należy to co zawsze, skomentować podpisać się nickiem ze Stardoll i być obserwatorem bloga. Zwycięzca zostanie ogłoszony w niedzielę [18.08].

EDIT: Wrzucam jeszcze coś czarno-białego (: Miłego wieczoru!!!


45 komentarzy:

  1. Świetne zastawienie ;) sama chętnie bym coś kupiła, ale muszę to dokładniej zaplanować.

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przedmiotów które pokazałaś bardzo podoba mi się kanapa narożna ( jest świetna ) . A każdy z tych dodatków świetnie wypełni wnętrze i nada mu charakteru .A tak po za tym to szaliczek prześliczny
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podoba się prawie cała kolekcja i kupię sporo rzeczy.

    kaka0898

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię fallen angel za mroczne rzeczy, bo właściwie nie jestem gotką, raczej preferuję vintage bądź pełen minimalizm, jednak w żyrandolu, 'badylach' w wazonie i ozdobie z piórkammi jestem mega zakochana! *.*


    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  6. jest wiele ciekawych elementów w tej kolekcji - najbardziej przypadły mi do gustu żyrandole oraz rzeźba pantery :).

    Pozdrawiam, WiktoriaAvril

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za stylem tego sklepu ale gałęzie są ok.,ale w ostatniej dostawie najbardziej spodobał mi się stół ( którego w twoim zestawieniu akurat nie ma)
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego zestawienia najbardziej spodobał mi się wazon, którym z pewnością można przyozdobić nie jeden minimalistyczny pokój jak i też ten delikatniejszy w formie i bardziej hmm... dziewczęcy, kobiecy? Podobnie z kanapą, ale ta już nada się chyba tylko do aranżacji minimalistycznej. Z powyższych rzeczy podoba mi się jeszcze rzeźba - pantera. Może być ciekawym przyozdobieniem jakiejś pustej komody czy też szafki, albo po prostu parapetu. Reszta rzeczy niekoniecznie jest w moim typie, ale w sumie wystarczy jakiś ciekawy pomysł by te rzeczy były mniej "mroczne". Pozdrawiam

    Magdusia500

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przedmiotów, które poleciłaś, najbardziej podoba mi się biały wazon z 'gałązkami'. Sądzę, że świetnie sprawdzi się jako dekoracja :)

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Wazon z gałązkami jest genialny! Jest wspaniale wykonany. Cała kolekcja jest ładna, jednak wazon bez zastanowienia kupiłam:)

    Elizuniaaaa....

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie przyglądałam się dostawie, ale zwrócę uwagę na te rzeczy.

    parycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodatki do wnętrz Fallen Angel choć mroczne, można odpowiednio zestawic z innymi i faktycznie otrzymuje sie super połączenie. Bardzo podoba mi się wnętrze, które wykonałaś. Wygląda nowocześnie. Myślę, że żaden magazyn wnętrzarski nie odmówił by publikacji takiego wnetrza w swym piśmie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda;)

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście świetne rzeczy do kupienia wybrałaś, ale kupiłam nowe wnętrze i urządzam je w odcieniach turkusu i różu, więc czarne rzeczy nie są mi potrzebne. Twoje wnętrze jak zawsze super;) Choć wolę bardziej kolorowe i słodkie ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio tak się zastanawiam - będzie w najbliższym czasie jakiś konkurs ?

      Usuń
    2. będzie pod koniec miesiąca taki na dobre rozpoczęcie roku szkolnego :)o ile nic mi nie przeszkodzi. Będzie coś fajnego do zrobienia by wygrać sporo kasy

      -karolina

      Usuń
    3. Nie mogę się doczekać, choć najlepszych wnętrz nie robię ;c

      Usuń
  15. Zachęciłaś mnie do zakupu tych rzeczy przez pokazanie tej wspaniałej aranżacji wnętrza.Ty to potrafisz zrobić...Podziwiam cię za to!

    nati_678

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo przydatna i piękna kolekcja, już mam kupionych kilka rzeczy :)

    lynton.

    OdpowiedzUsuń
  17. Napewno zakupie cos z rzeczy ,ktore polecasz :) Twoja aranżacja jest cudowna! Jak zwykle wszystko do siebie idealnie pasuje ! :*

    Pozdrawiam Cie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie kupiłabym jakieś dekoracje,ale nie przydadzą mi się,bo i tak nie umiem urządzać apartamentu ;)
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się dzbanek z gałęziami, czarny stolik oraz czerwone pudełko. Tak jak poprzednicy nie przepadam za stylem tego sklepu, ale można w nim czasem znaleźć całkiem ładne dekoracje.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  20. mam co do nich mieszane uczucia ale na pewno coś kupię :)
    _greenn_

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zaglądałam w ogółe do tego sklepu, ale po tym poście widzę, że są tam ładne rzeczy i zachęciłaś mnie do kupna kilka z nich :))
    Aranżacja ładna :)

    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno kupie żyrandol-jest świetny i te gałęzie w dzbanku(?)-mega praktyczne

    aranżacja ciekawa, zmieniłabym komodę na białą lub czarną, bo brąz do niczego nie pasuję

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakupiłam stolik, faktycznie jest bardzo przydatny i uniwersalny :) Masz wielki talent do ozdabiania i tworzenia wnętrz :)


    alapole

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze zbilansowane kolorystycznie wnętrze- no i tylko 3 kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle zapominam się podpisać to dla tego ,że mam ten sam nick ale OK- takie tu są zasady więc...
      minerwaaa

      Usuń
    2. niewszyscy tak mają a skąd ona ma wiedzieć komu rezerwować nagrode w konkursie

      Usuń
  25. śliczne te czarno białe fotki.
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna kolekcja, najbardziej podoba mi się czarny gepard i czerwony stolik :)

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tej kolekcji uwielbiam panterę i zawieszkę pod sufit. Świetne są.
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się nowa kolekcja mebli Fallen Angel można użyć meble na wiele sposobów ,aranżacj wnętrza.Piękny pokoik który zrobiłaś. Kolory dopasowałaś w 100% a zastosowanie tych mebli po prostu wielbię .Z tej kolekcji najbardziej podoba mi się wazon,żelandor,stolik,lew.Kocham lamę DIY którą zrobiłaś z kubków po porostu zazdroszczę pomysłowości ,wygląda to świetnie,Amazing. ;)Żelandor też jest super nigdy bym nie wpadła na ten boski pomysł bardzo mi się to podoba ,po prostu kocham ten pokoik,wielbię♥
    Bardzo mi się podobają twoje pomysły DIY i bardzo fajnie je dobierasz do całości ,pięknie to wygląda


    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również kupiłam wiszące piórka i czarną panterę. Gałązki umieszczone w szklanych doniczkach bardzo mi się podobają, aczkolwiek przypominają mi nielubianą przez niektórych - zimę :(

    gilek

    OdpowiedzUsuń
  30. moim zdaniem jest minimalistycznie, a jednak coś sprawia,że wydaje się to pomieszczenie bardzo przytulne, z dozą elegancji, ale również zadziornego charakteru. Świetne zestawienie kolorystyczne dla tego klimatu! Ideał!

    eloo

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się podoba to czerwone pudełko z serduszkiem ,pewnie je kupie :)
    Patimax16

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię Fallen Angel, ta kolekcja szczególnie mi się podoba. Na pewno coś kupię :))

    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej podoba mi się ten czerwony stoliczek z serduszkiem.Jest funkcjonalny i bardzo ładny.


    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam czarno-białe aranżacje, a twoja jest niesamowita ;)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne biało-czarne pomieszczenie, bardzo mi się podoba :)
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  36. Wnętrze fajne, takie z charakterkiem.
    Zgłaszam się też po szalik z DKNY, trochę późno, ale byłam na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze