piątek, 12 lipca 2013

Wygraj 3 tysiące sd za komentarz!!!

Jeszcze chyba takiego konkursu nie było i nie zwariowałam wcale ;p no może trochę (zawsze byłam lekko szalona). Wczoraj coś dla żartu powiedziałam na imprezie, że będzie 3tys do wygrania - no to jak się rzekło to będzie będzie.


ZASADY: * trzeba być obserwatorem na moim blogu
* trzeba być obserwatorem na http://accaro.blogspot.com
* w komentarzu pod tym postem zgłosić się i podpisać nickiem ze Stardoll
* skomentować mój pierwszy post na accaro (szczerze ;p możecie mnie pojechać) : http://accaro.blogspot.com/2013/07/turkus.html
i też podpiszcie się nickiem ze Stardoll


!!!!Wyniki za tydzień: 13 lipca!!!!!
odnośnie nagrody: do wygrania jest 3000 sd; płatne poprzez odkupienie rzeczy w sb -> odkupię 5 rzeczy za 600sd i jedną za 333sd [mówię już tu o cenach z prowizją; mam nadzieję, ze dobrze policzyłam ;p]

83 komentarze:

  1. Zgłaszam się

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się ;3

    dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;)

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  4. :D też się zgłaszam. A co mi tam :)

    mariksza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty faktycznie oszalałaś, haahha, zgłaszam się ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się, kinkietkinkiet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 tysiące? :O
    O boże, chcę tyle! :D

    Oczywiście się zgłaszam, _Carolciaaa :))

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    PS
    dla szansy na taką wygrana warto dodać się do kolejnego bloga- co własnie zrobiłam
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy oszalałaś, ale na pewno ten kto wygra lub nie oszaleje...
    Ja chyba bym ją przeznaczyła na konkursy na QoF :)
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się:)
    Obserwuję oby dwa blogi jako Alesha49 oraz dodałam komentarz.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ^^
    Blackmydoll

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się xD
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się.

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeja, jesteś niesamowita, nigdy nie widziałam takiej loterii szczerze mówiąc, oczywiście, że się ZGŁASZAM ♥ ♥ ♥

    Wandosz

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że się zgłaszam. Przydadzą mi się te Stardolary na rozkręcenie bloga ( o ile wygram )

    Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, jaka-gwiazdka
    (obserwuję z tego konta oba bloogi)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Serio, wielka nagroda- zaszalałaś O_O

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się _D_0_D_A_

    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  20. Warunki spełnione :)
    Filip/natatalia98

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się.

    W dniach 10-20 lipca jadę do Hiszpanii , czy w razie wygranej mogę odebrać nagrodę później ?


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!!! ♥

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    Łał, myślałam, że żartowałaś z tymi SD na imprezie XDD

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się ;3

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się

    hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  26. oo, powodzenia wam życzę :D Ja skomentuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. ZGŁASZAM SIĘ ;) GoldOla600

    OdpowiedzUsuń
  28. O.O
    O.O

    zgłaszam się O.O


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  29. Spelniamy warunki i zglaszamy sie :)


    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę z Ciebie wariatka jest! Ale za to w dobrym sensie- lubisz wspomagać innych ludzi podczas gdy admini zdzierają najpierw na LE, potem na dostawie Chanel Tribute... ;D
    Oczywiście się zgłaszam i tak nic nie wygram bo mam takie szczęście, że masakra, ale próbować trzeba ;3
    Żeby było bardziej oficjalnie:

    Zgłaszam się,

    [Pozdrawiam ;*] spbianka

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :D

    _karolina96.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)


    Chokoretomilk

    OdpowiedzUsuń
  33. Duża suma, jestem nowa i pewnie nie mam szans, ale się zgłaszam.

    sdVicky

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się ;)

    karola33

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się

    Magdusia500

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo chętnie wezmę udział w tej loterii, wyraziłam swoją opinię na temat Twojej stylizacji oraz obserwuję obydwa wskazane przez Ciebie blogi ▲

    gilek

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się, zrobiłam wszystkie punkty. :)

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  39. O_o 3 tysiące?! Zgłaszam się ;)


    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń
  40. Zobaczymy jak tam moje zezowate szczęście haha.
    Zgłaszam się.

    aniula3855

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się ..!
    sszafirowa

    OdpowiedzUsuń
  42. Sporo, jak wygram urządzę wreszcie normalnie moje pokoje, bo teraz to masakra. xD Hahahaha, marzenia. Zgłaszam się klaudiasek10, obserwuje bloga jako klaudia s

    OdpowiedzUsuń
  43. http://online-stardoll.blogspot.com/2012/10/styl-angielski-oczami-stardoll.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się już pozmieniało w moim apku :)
      -karolina

      Usuń
  44. Zgłaszam się

    Elizuniaaaa....

    OdpowiedzUsuń
  45. Ufff zdążyłam się zgłosić :) Zależało mi, żeby komentarz był dość profesjonalny i nie ograniczał się do ,,podoba mi się".

    Mój nick na sd- Saritka1998
    Obserwuję oba blogi.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :D

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń