niedziela, 21 lipca 2013

Miętowe ściany

Kolor miętowy to zdecydowanie hit tego lata jeśli chodzi o ciuchy i dodatki. Ale sprawdźmy jak wyglądałby we wnętrzu.

 Szczerze niebardzo wiedziałam jakie kolory będą pasowały do mięty. Patrząc na zdjęcia w necie widać że i z ciemnymi i z jasnymi meblami także mamy tu pełną dowolność. Jednak mi miętowe ściany nie przypadły do gustu, być może udałoby mi się zrobić jakieś fajne wnętrze w tym kolorze gdybym posiadała jakieś miętowe dodatki. A jak na tą chwilę w moim apartamencie nie będzie miętowego pokoju ;)


10 komentarzy:

  1. Ogólnie lubie kolor mietowy , jednak na ścianie nie do końca mi się podoba ;-) A co do aranżacji wnętrz
    to jak zwykle bardzo mi się podobają
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zarąbiste *u*

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie jestem przekonana co do koloru ścian, ale aranżacja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudownie ! W każdym twoim wnętrzu można się zakochać . Ja uwielbiam kolor miętowy i jak wròcę z koloni napewno zrobię jakieś miętowe wnętrze. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mówiąc, kolor miętowy na ścianach w stardoll jest bardziej intensywny niż powinien na prawde być. Gdyby tylko rozjaśnić go byłoby chyba lepiej xd
    pozdrawiam
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny!! Bardzo mi się podoba ^.^

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor miętowy jest cudowny, oryginalny i orzeźwiający. U ciebie wygląda to wszystko klimatycznie i fantastycznie ;3

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo to wygląda :3
    Ja nie wytrzymałabym za długo w pokoju z miętowymi ścianami, wolę kiedy jest kolorem dodatków xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze