poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zielono różowa inspiracja. +Ważna informacja.

W dzisiejszej aranżacji chciałam wam pokazać jak korzystnie wyglądają ze sobą kolory: Zieleń oraz róż. Najbardziej skupiłam się tutaj na kwietniku oraz szafeczce. Dobrałam dosyć dużo dodatków ze względu na to, że moim zdaniem bardzo korzystnie się tu komponują.  Co sądzicie o dzisiejszej aranżacji?

UWAGA!
Jeśli nasza liczba obserwatorów na blogu przekroczy  600, odbędzie się loteria w której do wygrania będzie między innymi 600sd oraz nagrody niespodzianki.

12 komentarzy:

  1. wietna Aranacja, i gratki tulu obserwatorw

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, oby szybko się uzbierało tylu obserwatorów :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wyszło ;D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, pozapraszam znajomych aby się dodali, aby wybiło 600 obs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam 600 obserwatorów. Aranżacja bardzo mi się podoba jest na +

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku miałam wątpliwości co do Twoich aranżacji. Tylko obserwowałam, nie komentowałam, ale widzę, albo mam tylko takie wrażenie, że jest coraz lepiej :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita aranżacja! Taka leśna! Taka dla elfów! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie, ale ściany są trochę ponure
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze