wtorek, 11 czerwca 2013

Z albumu + SZUKAM POMOCY NA BLOG

Uwaga! Szukam kogoś do pomocy na blog!

- na czas określony (4tygodnie)
- Wynagrodzenie: 1000sd, płatne po zakończeniu współpracy
- Wymagania: Umiejętność tworzenia ładnych wnętrz na Stardoll; Pomysły na posty (ewentualnie sama mogę coś podpowiedzieć); Pozytywne nastawienie i zapał do pracy; Znajomość gramatyki i ortografii; Zainteresowania związane z projektowaniem i urządzaniem wnętrz.
Praca polegałaby na dodawaniu jednego posta dziennie, zgodnego z tematyką bloga.
=====================================
Zainteresowanych proszę o pozostawieniu w komentarzu do tego wpisu:
- swojego nicku ze Stardoll,
- imienia,
- wieku.
Wszystkie osoby, które się zgłoszą odwiedzę i na podstawie tego jak mają urządzony apartament wybiorę jedną osobę. Zgłaszać można się do niedzieli 16 czerwca. Wyniki: 17 czerwca (poniedziałek).
Proszę o przemyślenie i zgłaszanie się jedynie naprawdę zainteresowanych i chętnych do współpracy osób.

W przypadku owocnej, miłej, udanej współpracy możliwe przedłużenie umowy ;)







27 komentarzy:

  1. Prawdopodobnienie mam zbyt dużych szans, ale co z tego :p
    Kontynuując: BlackLilou/Olga/ 14

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, cofam zgłoszenie. Na początku lipca wyjeżdżam. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przed wyjazdem możesz przygotować posty i je opublikować w czasie nieobecności. Nie jest to dobry pomysł? :)

      Usuń
    2. Nie pomyślałam o tym. Myślę, że w takim razie mogę spróbować swoich sił jako redaktorka.

      Usuń
  3. Oj, w tych sprawach to jestem beztalencie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chętnie, ale niestety brak mi talentu ;< Życzę powodzenia innym :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym się zgłosiła, ale nie wiem czy moje wnętrza sa az tak dobre..

    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  6. a może ja się zgłoszę:D

    Domka190/Dominika/20 (z tym wiekiem to było okrutne:P)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym sie zgłosiła ale niestety brak talentu

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała czas może bym się zgłosiła. Ale tego czasu nie mam ;cc
    życzę powodzenia innym ^.^

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  9. warto spróbować. ;)

    synopsa/Ela/18.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uu , szkoda że się nie nadaję :) Co prawda jestem redaktorką na blogu ale od stylizacji, :) Powodzenia innym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. A co mi tam : ) Może, akurat jak mi się uda będę mieć motywację to tworzenia ?
      Zgłaszam się
      pauliska_1998
      Luiza
      15lat

      Usuń
  11. chętnie bym spróbowała , jednak 29 czerwca wyjeżdzam na 2 tygodnie i nie będe miała dostępu do internetu ;c ah. szkoda. Mogłabym w razie wygranej pomóc w następnym miesiącu. ;pp
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  12. Stwierdziłam, że się jednak zgloszę...nie wybierzesz mnie no ale,, Kto nie próbuje potem żaluje" Więc zgłaszam się Klaudialigenza/Klaudia/13 lat ,a 14 skończę 14 czerwca :)
    Spróbuję popracować przez te kilka dni nad apartamentem. aby mieć jakieś szanse ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepiej spróbować, niż potem żałować.
    Tiara1302/Gloria/15

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo iż moje szanse są nikłe nie poddam się i zgłoszę się.
    Alesha49 / Karolina / 14 lat

    OdpowiedzUsuń
  15. więcej wiary w siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia wszystkim, ja niestety we wakacji raczej nie będę miała czasu.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłosiłabym się, ale codziennie... Nie dam chyba rady.
    Powodzenia!!!



    mariksza

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia, życzę wszystkim powodzenia, dziś wyniki:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie mam takiego talentu, ale powodzenia :))

    _karolina96.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze