niedziela, 30 czerwca 2013

Wyniki loterii 600! :D

I stało się :) prezenty zostały rozlosowane, poniżej lista co kto dostaje. Gratulacje
Jeszcze szybko zasady: Sd odbieracie z mojego bloga zawsze wystawiając i rezerwując coś dla AnnDoll88 na kwotę wygraną + doliczając prowizję (w przypadku 600sd gdzie prowizji nie da się już doliczyć po prostu no nie ma ;p aleee żeby nagroda była sprawiedliwa- więc proszę o wystawienie coś za równe 600 i jakiejś drugiej rzeczy w cenie takiej by razem dało równe 600 dla Ciebie). Prezenty rzeczowe zacznę wystawiać za kilka minut. Wszystko odbieracie w ciągu 2 dni. (proszę!)

1-      Menette
2-      RockyDanceCece
3-      3siostry
4-      _Greenn_
5-      punkkokoo
6-      Blackmydoll
7-      Klaudialigenza
8-      ZielonyKapturek
9-      aga-medoll13
10-   jarus55
11-   alapole
12-   Mysmilebeauty

 
PS. Doczekamy się loterii 700? ;p

24 komentarze:

  1. Pogrążam siew żałobie nie no hahahhaha :*
    Gratki! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dziękuję Ci bardzo! Przegoniłaś mojego pecha dając mi cudowny ciuch! *.*
    Gratuluję innym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i świetny prezent z okazji moich wczorajszych imienin.

      Usuń
    2. Jarus ty nie masz pecha, wygrywasz co drugi konkurs! :D

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o konkursy to muszę się zgodzić się z tobą, ale z loteriami to mogę inaczej zapomnieć o ciągłym szczęściu :D

      Usuń
    4. jasne, w 90% wyników jest twój nick, nie kłam ;d

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo, nagrodę odebrałem :)Teraz trzymam kciuki żeby obserwatorzy wciąż przybywali :D
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Bardzo ;* Tak bardzo poprawiłaś mi hunor z rana ;)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki!!
    No pewnie że się doczekamy!! Blog jest świetny na pewno będzie przybywać obserwatorów! ;D

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj :CC
    W każdym razie gratuluję wszystkim, macie szczęście ;3

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze... Ja się nie spodziewałam :)

    Menette

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, bardzo dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ,jakie niesamowite fanty w loterii!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze