niedziela, 16 czerwca 2013

'uwielbiam' takich ludzi..... :/

Na moim blogu od długiego czasu napisane jest żebyście czerpali i inspirowali się nim - po to właśnie jest ale kopiarstwa to jednak nie popieram...

Tej koleżanki zupełnie nie rozumiem..... 
Koleżanka zobaczyła jej reklamę na jakimś blogu i mi ją podała faktycznie ma blog i jakby trochę zgapione pomysły a patrząc po datach to dzień po tym jak ja coś dodawałam ... no cóż....nie takie rzeczy już widziałam... Ale żeby jescze twierdzić że to ja po niej zgapiam... szczyt, a do tego jedno wejście na jej profil to dla niej częste wchodzenie; widać nikt jej nie odwiedza.. 

+ Jedna osoba, która zgłosiła się do pomocy na blog zostaje zdyskwalifikowana ze względu na kopiowanie z bloga (na swój blog). Nie napiszę nicku. Niedługo przejdę się po waszych profilach jeszcze raz i już zacznę się zastanawiać kogo zaproszę do współpracy. Jutro wyniki :) Trzymajcie i się i powodzenia!

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No troszkę nie ładnie z jej strony tak Cię oczerniać. Jestem po twojej stronie ja pewnie wszyscy. :) Oo, świetnie choć i tak wątpię w moje szanse na wygraną przeglądając inne zgłoszenia.

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jednak nie pojmę kopiarstwa, kradzieży itp. Jaki w tym sens? Żal mi takich ludzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię oszustw, sama obserwuję jej bloga i nie spodziewałam się czegoś takiego po tej osobie. Nie wiem co mam sobie myśleć.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. bez przesady, nie jedna masz bloga o wnętrzach, nie oznacza to ze juz nikt nie moze mieć bo cos kopiuje. ani ona ani ty nie powinnyscie tak pisac..

    OdpowiedzUsuń
  6. co za bezczelność! Czekam na wyniki. :)
    MaryM..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopiarstwo zawsze było, jest i będzie wszędzie.
    Czekam na wyniki, bo jestem ciekawa kogo przyjmiejsz, choć sama się nie zgłaszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dopiero zauważyłam , jak nazywa się jej blog ;o A nawet go lubiłam.. a teraz aż odechciewa się odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha czemu nie napisalas nicku tamtej osoby, a cios.mocny tak publicznie wysmialas? to o tobie świadczy ona przynajmniej się nie zniżyła do twojego poziomu i nie napisala nic o tobie na swoim blogu. nie wiem kto tu od kogo niby kopjuje i nie wnikam, al moze to zbieg okolicznosci, podobne pomysly. proponuje wzucic na luz nie takie szopki odstawiac. na prawdę byłam zachwycona oboma blogami jednak po tym powoli się zniechęcam do twojego, bo takie zachowania są warte pięciolatki ;o

    b.e.a.t.k.a

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie rozumiem po co chwalić się takimi rzeczami publicznie. Ja kulturalnie życzyłam ci powodzenia. Mój blog powstał kilka lat temu, a twój kilka miesięcy. Osobą, która cokolwiek kopiuje możesz być ty. A nie wiem, które pomysły mogłaby być rzekomo skopiowane. Znajdź choć jeden. Są takie osoby, które lubią robić woku siebie zamieszanie i do nich jak widać należysz. No cóż ja nie będę się w to bawiła. Wyraziłam swoją opinie i skończyłam temat. Nie obchodzi mnie co robią inni, ale jak widać nie każdy jest na tyle kreatywny by móc wymyślić coś samemu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka lat temu.. 2011 powstał ten blog... kulturalnie powodzenia tam nie widzę tylko oskarżenie. Tępię takie zachowania i będę nadal i będę publikować takie rzeczy.

      1 rzecz tylko? np. regał z okna

      a ty? oskarżyłaś mnie a teraz nie widzisz żeby coś bylo skopiowane? ..szok

      Usuń
  11. niektórzy ludzie po prostu tacy są, nie zmieni się tego. nie chce sie ruszyć wyobraźnią, no ale cóż..

    _karolina96.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jestem za naszą kochaną Ann, a ta jak-ona-tam-ma to pewnie total beztalencie.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze