środa, 19 czerwca 2013

O tym jak drobiazgi dodają charakteru wnętrzom...

Wbrew pozorom to nie duże meble nadają charakter i tworzą nastrój wnętrzu - czynią to prawie zawsze dodatki, które przy nich umieszczamy. Często to po nich widać czym interesuje się osoba, która mieszka w tym miejscu, co lubi i co według niej jest ważne w życiu.




Ps. Na 'Ciekawszym' jest konkurs na letni makijaż, warto wziąć udział może i ja spróbuję swoich sił ;p chociaż mejkap nie jest moją mocną stroną. Na Queens-of-Fashion również konkurs lecz na stylizację z LE.  Polecam!

+ Przypominam - Osobom, które nie odebrały jeszcze swoich prezentów - tak jak jest napisane w zakładce info, są one do odebrania przez 2 dni później przepadają.

8 komentarzy:

  1. Pierwsza aranzacja świetna, jedna z twoich najlepszych!

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale numer:) Karolino chyba umówiłaś się z marikszą. Ty już dziś piszesz o drobiazgach we wnętrzu, a u nas w niedzielę ukaże się podobny artykuł. To niesamowite.Propozycje wszystkie są fajne.
    Skąd pochodzi ten słodki piesek? Uroczo wygląda.
    DZIĘKUJE za polecenie konkursu na blogu:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne połączenia. Najbardziej podoba mi się chyba pierwsze :) ja juz wzięłam udział w obu konkursach . :*

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wnętrza, różnią się tylko dodatkami, a są tak inne, najlepsze wg mnie jest trzecie
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! makijaż to nie moja mocna strona. Stylizacje mam niezłe ale nie mam le bo mnie nie kręci poza tym jest zbyt drogie. W końcu za jedną sukienkę LE kupię sobie 5 zwykłych ;p

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze