wtorek, 25 czerwca 2013

New

Kiedy pytają mnie Jak zrobić obrus na Stardoll? Odpowiadam: Potrzebne są zasłonki i trochę koronki ;p



Coś nowego udało mi się dzisiaj zrobić ale i tak na dłużej chyba nie zagości ten pokój w moim apartamencie i w tym pokoju wkrótce będzie remont.
Jak wam mija wtorek? :)  Wiem już kogo wyróżnię w konkursie na Queens of Fashion. Narazie nie wiem czy mogę zdradzić kto to będzie więc jestem ciuchutko ;) napiszę tylko, że nie mogłam się zdecydować i wyróżnione zostaną 2 osoby! Obie otrzymają po 200sd.

12 komentarzy:

  1. Świetne wnętrza, dlaczego nie widziałam tego krzesła wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba i już nie mogę doczekać się wyników konkursu ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tym "obrusie" wygląda ślicznie i sprawia, że pokój jest oryginalny! A kociak na krzesełku odziany w kokardki wygląda słodziutko ♥♥♥

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny obrus, ogółem cały pokój bardzo się mi podoba.
    Ah, kurcze. Całkowicie zapomniałam o tym konkursie na pokój.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wnętrza ! ♥ Te kolory...no mój wtorek:-zmokłam na deszczu ,a potem mi coś odbiło i mam głupawke z siostrą :P
    Czekam na wyniki konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny obrusik! Ja nie brałam udziału w tym konkursie, obejrzałam prace innych uczestniczek i stwierdziłam, że nie mam szans! :/
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje aranżacje. Kotek słodziutki na pierwszym. Pomysł na obrus super. Podoba mi sie równiez mała inspiracja, która teraz pojawiła się na blogu po lewej stronie u góry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię granatowy kolor we wnętrzach, więc podoba mi się
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd są te krzesła ?? :D Pomysły są świetnie ;3

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze