środa, 26 czerwca 2013

! LOTERIA ! dla 600 obserwatorów




Jak wiecie czekamy aż będzie nas 600, czyli liczba obserwatorów przekroczy ten próg i będzie ich conajmniej 601! Wtedy rozlosuję nagrody, a oto i one:



Ale już dziś możecie zgłaszać się do loterii. Zasady: Pod tym postem wpisujecie numerki (MAKSYMALNIE 3!!!)  które was interesują. Oczywiście jesteście obserwatorami i podpisujecie się w komentarzu nickiem. I wszyscy czekam aż będzie nas ponad 600! (: Wtedy ogłoszę wyniki i rozdam nagrody.

Osoby, które w komentarzu nie podają żadnego numerku albo podają ich więcej niż można nie będą brane wgl pod uwagę w losowaniu.

61 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Interesuję mnie 1,3 i 6
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe wiele Brakuje!

    zGŁASZAM SIĘ
    Interesują mnie oczywiście sd i ubranko numer 10

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    Bym chciała 1,2,7:)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zglaszam sie, chcialabym 1,2,10 (mam juz nr 5)
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się - 1, 7, 3, 10
    WiktoriaAvril

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    marzę o numerze : 1 ,2 ,7

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym 1- 600sd, obserwuję

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  8. 10 ♥ 1, 7 lub sd :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się - blog cudowny i pomysłowy.
    Slowia12313
    najbardziej bym chciała 1, 10 ♥
    Z góry wielkie dzięki :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Chciałbym mieć 1 lub 10 :)
    Obserwuję już od dawna twojego bloga :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Najbardziej chciałabym
    11, 3 , 2 :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    Jako dla kolekcjonerki DKNY...oczywiście najważniejsza jest nagroda nr 3 *.*
    Nie pogardzę też 1 bądź 7 :)
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie!
    ___________________
    Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się, chciałabym : 1,7 lub 10

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się
    chciałabym nr 2,7 lub 9

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się :D
    Najbardziej chciała bym nr.10 ;D ale nómerki które również mnie interesują to 1 i 2 ;P
    Mam nadzieję że mi się uda ;p
    Nigdy nic nie wygrałam ;p
    mój nick na satrdoll ;
    Szyszaxd

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się!
    chciałabym 1,4 lub 8
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  17. Zglaszamy sie!
    Nunerki: 2, 8, 1 :)

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    Chciałabym nr 2, 4, 10 :)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się

    Chciałabym nr 1, 2, 4 ;)

    anetka9995

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ;D
    Najbardziej podobają mi się: 2 i 10
    RockyDanceCece

    OdpowiedzUsuń
  21. zg. 1, 7, 8

    hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się

    mam nr 2,3,8,9

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    Interesuje mnie 1, 7 i 10.

    zOyeczka

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się.
    Chciałabym 2,4,10 :)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    Bardzo bym chciała nr 1, lub ewentualnie 8 :)

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Chciałabym 4,5,10
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się
    nic nie mam
    chcę 1, 4 i 7
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    1, 2, 7
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :*
    Zadowolę się wszystkim, bo nagrody są bardzo fajne, a nic nie posiadam :)
    Blackmydoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak numerki to 1, 2 lub 6, ale na serio zadowolę się wszystkim.

      Usuń
  31. Zgłaszam się
    Chcę 1 , 10
    ola_stg999 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Chciałabym 2,4 lub 7 :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się! ♥
    6, 7, 10

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się chciałabym nr. 1,7 lub 2

    milinas

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się. Interesuje mnie numerek 1, 2 i 11.
    Menette

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się, chciałabym 1, 6 lub 7
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, zgłaszam się na stardoll działam pod nazwą ulaesz . Najbardziej byłabym zadowolona z numerku 1 bądź 10 . Pozdrawiam Ula (ulaesz) :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się. Chciałabym 1,3 lub 7

    Magdusia500

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się .
    Interesują mnie numerki 1,7,10 :3
    x_coal_x ;>

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się
    Interesują mnie numerki 10,6,12
    Mysmilebeauty

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :)
    Jestem zainteresowana nagrodami : 1, 7, 9.
    MaryM..

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się!
    Nagrody, które mnie interesują znajdują się pod numerkami 1,6,10.
    Mój nick na Stardoll to nadirka

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się c:

    Chciałbym 1, 7 lub 10

    DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się.

    Poproszę 9,7,12

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się

    Chciałabym 2, 4 bądź 8

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  47. 1, 2 ,4 interesują mnie. DLatego obserwuje i komentuje :)


    singiel

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się :) Numery które mnie interesują to 1,2, 10 ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam interesuje mnie nr 3 oraz wszelaka forma stardollarów :)
    mariksza

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłasza się... bardzo chciałabym stardolary bądź nr.10...

    nati_678

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się ..... bardzo bym chciała wygrać te 600 sd , bądź jakąś inną rzecz . Stacha122

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się ........ bardzo bym chciała numerki 1 , 6 , 7 i to tyle , a jeszcze mój nick to Stacha122 , bardzo , ale to bardzo proszę o wygraną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze