piątek, 21 czerwca 2013

Drewniany brąz.

Czy tylko ja zawsze marzyłam mieszkać w pięknym małym i uroczym drewnianym domku? Zawsze gdy przechodziłam obok takiego byłam zachwycona.Drewno oraz brąz znakomicie pasuje także do wnętrz wewnątrz, sami się przekonacie! Dziś zamiast aranżacji stardollowej chciałabym przedstawić trochę realnej. Zapraszam do oglądania.

Czy to nie jest piękne? Mała, wspaniała wanna na schodkach, piękne ściany oraz uroczy kominek. Cudowna ściana przykominkowa, oraz ładna szafeczka z zasłonką.

Świetnie skomponowane drewniane ściany! Wysokie wnętrza, duże okna. Proste wnętrze, a takie ładne.

Mój zachwyt tutaj wprowadziły świetne altany, jeśli tak mogę to nazwać. Pokój jest podzielony na części z czego sprawia wrażenie kilku wnętrz. Jasne płyty drewna idealnie współgrają z bielą.
źródła zdjęć: google.

Co sądzicie o drewnianych wnętrzach?

5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze