środa, 26 czerwca 2013


14 komentarzy:

  1. Piękne! Niby proste, ale coś w sobie ma. Cudowne podłoże, chodnik? Możesz zdradzić mi gdzie kupiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest ta taka ławka ogrodowa, a raczej jej góra już kiedyś robiłam z nich podłogę

      Usuń
  2. Śliczne, tylko gdzie gwiazdy? Byłby lepszy widok nocy ;) Może one zamiast chmurek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu cudnie, lecz rzeczywiście jak wspomniała osoba powyżej mogłabyś dodać tutaj jakieś gwiazdy ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm poprostu cudowne ;) bardzo przyjemnie sie patrzy :*Ja tez chciałabym ujrzeć na niebie choć odrobinkę gwiazdeczek :******

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz moja droga. Cudnie to wyszło .

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te białe kruki. B. ładnie!

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne. Bardzo dopracowane i inspirujące wnętrze, lubię takie "nocne klimaty dlatego mam nadzieję, że takie posty będą pojawiały się częściej

    Agusiczeqq

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, bardzo mi się podoba, ale chętnie, tak jak dziewczyny, zobaczyłabym wariant z gwiazdami
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie!

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze