poniedziałek, 17 czerwca 2013

Biel,Srebro +Podwójne szczęście.

Dzisiejsza aranżacja opiera się w jasnych barwach a szczególnie w srebrze i bieli. Starałam się dobrze stonować barwy aby tworzyły spójną całość. Dodałam uroczą kokardkę oraz piękny wazon z kwiatem. Nie jest to oczywiście idealne, lecz naprawdę się staram i robię bardzo długo pokoje :) Co sądzicie ? 


Zapewne każdy z was czeka na LE, dlatego też postanowiłam podzielić nagrodę na połowę aby 2 osoby cieszyły się stardollarami. :)
Z komentarzy wylosuję 2 osoby które otrzymają po 50sd.

23 komentarze:

  1. Bardzo piękna aranżacja wnętrz! Przyjemnie mi się patrzy na te połączone kolory, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na aranżację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta aranżacja jest o wiele lepsza od tamtej. Bardzo lubię jasne kolory ;) oczywiście zgłaszam się po sd
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wnętrze, biel sprawia, że jest niebywale lekkie i świeże.

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, i moje ulubione kolory <3

    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie śliczniusia aranżancja , bardzo lubię połączenie srebra z bielą :* Jednak jak dla mnie nie pasuje tutaj ta szafeczka ,jest chyba troszkę za duża;) W każdym razie Cudo :****

    Pozdrawiam Klaudia / Klaudialigenza
    Ps. Nie mogę doczekac się Le :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow , wnętrze bardzo mi się podoba . Jest świetnie dopracowane i jeszcze w moich ulubionych kolorkach ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobre wnętrze, nie pasuje mi jednak ta spódnica wisząca na oknie. ;)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  9. Już widziałam LE są śliczne a ta aranżacja cudowna napewno coś wkorzystam :)
    selenka30000

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wnętrze, mam tą spódniczkę :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. wnętrze piękne, ja równiez schowała bym ta spódniczkę:)może nieco mniejszą komodę bym zrobiła. Wiem, łatwiej oceniać niż zrobić ...czekam na kolejną dawkę aranżacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wnętrze, chciałabym takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokój - super, ale jakoś to łóżko według mnie nie współgra idealnie... Za to kwiaty w minimalistycznym wnętrzu - uwielbiam!

    zOyeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny pokuj ,fajne dobranie kolorów co u mnie jest naważniejsze nawet ta spódnicza pasuje do wnętrza .Niektóre ubrania nie pasują a ty dobrałaś tak że świetnie pasuje bardzo mi się to podoba .Bardzo ładnie wykonałaś widok za oknem po prostu swietny ,chciałabym mieć taki .Le są nawet ładne ale nie które to brzydkie bo nie pasuje na nich logo LE .Jeszcze raz gratuluję pieknego pomysłu na to wnętrze :)

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, bardzo orzeźwiając (że tak powiem) pokój.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się. źle dobrana szafka nocna, natura za oknem zbyt sztuczna. Następnym razem spróbuj robić mniej budowy, a więcej dodatków bo tutaj ich prawie nie widzę. Ostatnia uwaga - usuń spódniczkę, będzie o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny pokoik :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  18. tak jak synopsa: schowałabym tę spódniczkę; wnętrze jest śliczne, przyjemnie się je ogląda zwłaszcza w czasie upału:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG nie czytałam autora i myślałam że to pokój Annn... O.o

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba. Zazdroszczę talentu. Zdjęłabym tylko tą spódniczkę.
    milinas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze