niedziela, 5 maja 2013

Słodkie dekoracje + Prezenciki

Słodkie, urocze dekoracje - to coś, co lubię najbardziej. Niektórych nadmiar różu i słodyczy przyprawia o mdłości a ja czuję się jak u siebie oglądając tego typu przesłodkie dekoracje. 


i Uwaga Prezenciki - dla dwóch osób wyślę urocze, utrzymane w omawianym stylu prezenty do apartamentu. Aby mieć szansę zdobyć nowe dekoracje należy podpisać się stardollowym nickiem pod tym postem oraz być obserwatorem bloga. Jutro wyniki i rozdanie nagród. (:

JEŚLI MACIE POMYSŁY NA TAKIE SŁODKIE DEKORACJE DO APARTAMENTY MEDOLL CHĘTNIE JE OBEJRZE, WYSTARCZY PODAĆ LINK DO WYKONANEJ PRACY PODAC W KOMENTARZU ----- najładniejsze zaprezentowane zostaną na blogu oraz nagrodzone :)

11 komentarzy:

  1. to co nam zaserwowałaś wygląda ładnie, jednak chciałabym zobaczyć cały pokój w takiej aranżacji ;)
    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie słodkie, różowe pokoje na stardollu!

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała zobaczyć cały taki pokój. Podoba mi się to, co stworzyłaś, mimo że nie jestem fanką takich dekoracji :)
    RockyDanceCece

    OdpowiedzUsuń
  4. http://1.bp.blogspot.com/-XUfF2dzRbBA/UYJgNWoYdLI/AAAAAAAACf8/nm3RD6Z5Tis/s1600/lolo+pretty'n+love1.png

    mariksza

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do różu... Jeszcze kilka miesięcy temu po prostu nie mogłam go strawić, ale ostatnio uznałam, że jest naprawdę fajny, oczywiście z umiarem... Naprawdę wspaniale go wykorzystałaś...

    Tiara1302

    OdpowiedzUsuń
  6. I teraz przydałyby się twoje wspaniałe panele :) Lecz niestety ktoś już wykupił :D Bardzo podoba mi się to co stworzyłaś, niby takie proste i mało rzeczy. Ale to coś cudownego ; o

    http://files.tinypic.pl/i/00379/dgxqoiq9oby5.bmp

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się takie połączenie. Trafiłaś w dziesiątkę ! Nic dodać nic odjąć ! A już na pewno nic odjąć od takiej wspaniałej aranżacji wnętrza. ♥
    PoshLolitka

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie połączenie i te zdjęcie :)

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastawa wygląda najbardziej SWEET ;3
    Zdjęci są u mnie w prezentacji ...♥

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze