sobota, 30 marca 2013

Wesołych Świąt + informacja

Z okazji wielkanocnych świąt życzę wszystkim czytelnikom, obserwatorom bloga i tym, którzy zjawili się tutaj dziś po raz pierwszy Wszystkiego najlepszego, Pogodnych i wyjątkowych świąt a także miłych spotkań w gronie rodzinnym i z przyjaciółmi. Ponadto nie byłabym sobą gdybym nie życzyła wam przy okazji wspaniałych pomysłów na urządzenie apartamentu!

Teraz druga część posta - informacyjna - blog zostaje zawieszony. Jak widać coraz rzadziej pojawiały się tu posty więc by nikt niepotrzebnie nie wyczekiwał kolejnych to ogłaszam, że już nic nowego się tu nie pojawi. Chyba, że kiedyś kiedyś nastąpi wielki powrót. Tak samo nieaktualna jest już oferta o aranżacji wnętrz (wszystko zresztą będzie napisane w zakładce z ofertą). Rezygnuję także z pisania na innych blogach (stardoll-for-poland, stardoll-od-kuchni).

Blog nie zostanie usunięty, także wszystko co sie na nim znajduje nadal będzie można oglądać, wszystkie wpisy i magazyny pozostają na blogu.
Było mi bardzo miło, że blog cieszył się sporą popularnością i że przez krótki okres zdobył tak wielu obserwatorów.  A także, że zdążyłam na nim rozdać sporo nagród i jakoś umilić niektórym w ten sposób grę na Stardoll.

9 komentarzy:

  1. Simply want tο ѕay your aгticle іs аs аmаzіng.
    Τhe claгity on youг ρubliѕh is just ѕpectacular and i cаn suppoѕе
    уou are an еxpert in thiѕ subject. Well together wіth youг pеrmіssion lеt me to seize
    your feed to keep upԁateԁ wіth drаwing clоse ρost.
    Thаnk yοu а million and please contіnuе the enjoyаble worκ.


    Fееl frеe to surf to my wеbpage :
    : haarwuchs

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie.Strasznie mi się przykro zrobiło jak przeczytałam że blog zostaje zawieszony.Wielka szkoda,ale rozumiem twoją decyzje.Obyś kiedyś wróciła ;3

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ja tak że życzę każdemu smacznego jajka i mokrego dyngusa! Szkoda że zawieszasz bloga ;//// Mam nadzieję że szybko wrócisz.

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  4. CO?????????????????????????????????????????????????
    Smutek : ( No cóż, pozostało mi tylko życzyć Ci spokojnych świąt.
    Mam nadzieję, że kiedyś "odwiesisz" bloga i dalej bd funkcjonował.
    Pozdrawiam, NeonowaSzpilka, DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i też zyczę wszystkiego najlepszego ! ♥ Szkoda ,że zawieszasz bloga .. lubiłam oglądać twoje wnętrza . ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracja pięka! Hmm a co do zawieszenia przez ciebie bloga to szkoda, bo robisz tu wspaniałe rzeczy !Myślałam, ze post pojawił się 1- go a więc w pryma aprylis ale widzę inną datę. szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda :( Był to jeden z moich ulub blogów :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, skąd taka decyzja. Robisz wspaniałe dekoracje, z chęcią przyjęłabym Cię na swój blog o ile zechciałabyś :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze