poniedziałek, 18 marca 2013

Catwalkowy Prezent

Pamiętacie jak zawsze rozdawałam prezenty gdy odnosiłam sukcesy na Stardoll. Ncg już dawno przestało mnie cieszyć więc jakoś przestałam was tu rozpieszczać.

Ale dziś niech będzie catwalkowy prezent! Po 100sd dla dwóch osób, ktore skomentują ten post wpisując swoj nick ze Stardoll. [ Wcześniej nie mogłam bo skończyło mi się ss]

Często już bywałam wybierana do dziesiątki catwalk, nigdy niestety jeszcze nie zdobyłam statuetki, a ostatnio miałam dość długą przerwę w pojawianiu się właśnie w zwycięzcach.


- Należy obserwować blog,
- Podpisać się nickiem.

Kto zgarnia $ napiszę jutro! ;)

11 komentarzy:

  1. Czekam na jakieś nowe pokoiki bądź inspiracje/pomysły do wnętrz ;))

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje składałam już w kg, hehe ;*
    Należało się.
    blackmydoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie ci gratuluję :** Zasługujesz na wygraną :) Zawsze podziwiałam twoją lalkę :3

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    I czekam na kolejne inspiracje. : )

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) ! ♥ Zasłużyłaś ;*

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze