sobota, 16 lutego 2013

'Obsmarowywanie za plecami'

Koleżanka ze Stardoll przesłała mi link do bloga na którym poruszony został temat konkursu, który organizowałam dla was, a także zostałam na nim obgadana. Jakby tego było mało jak zauważyła moja koleżanka blog ten usiłuje stworzyć coś na kształt mojego pomysłu odnośnie wnętrz oraz nawet w jednym poście przedstawia mój projekt w sposób jakby należał do osoby piszącej. Mowa tu o blogu stardolldesignshop, na którym pisze 'nieszczęśliwa z powodu braku możliwości wygrania w moim konkursie' oliwcia_paris.

Zwykle starałam się być obojętna na zachowania tego typu osób, ignorować i trzymać się z daleka gdy tylko uświadomię sobie z kim mam do czynienia. Być może sprawę zostawiłabym w spokoju ale nie mogę tego tolerować. Widzę tu po prostu szczyt gówniarstwa, złośliwości, braku kreatywności, dążenie do sławy kopiując kogoś - więc trzeba o tym mówić bo może da to komuś coś do zrozumienia i ostrzeże przed tą osobą w przyszłości. 


PS. Pokój zrobiony przez tą osobę nie wygrałby w konkursie .A rozżalanie się nad nieoddaniem pracy i podważanie organizacji konkursu (który miałbyć jedynie zabawą!!!) nie jest na miejscu.

66 komentarzy:

  1. To bezczelne zachowywać się tak bezczelnie. Co za chamskie zachowanie!

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. no nieźle się wkurzyła.. ale mimo to nie powinna Cię tak ' obsmarowywać gównem' i jeszczemówi tam o szacunku dla innych.. -,- szczerez to tez sie troche wkurzylam ,ze drugie miejsce nie zostalo zdyskwalifikowane..
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam że użyła rzeczy których nie bylo w pokoju ale już było po ogłoszeniu wyników takze zostało tak jak zostało nie chcuałąm się wycofywać jak napisałam że przyznałam nagrodę

      AD88

      Usuń
  3. Nie będę czytać tych bzdet :) Napisałam Ci bezpośrednio co myślę o Tobie i Twoim zachowaniu, poza tym napisałam też to w komentarzu na Twoim blogu. Tyle w temacie, bez odbioru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie wywyższaj się jaka to Ty nie jesteś dojrzała. Jesteś pustą lalunią która żeruje na wymuskanej elegancji. Nie mam zamiaru wykłócać się dalej. Napisałam na swoim blogu co myślę, ty na swoim i dalej tematu nie mam zamiaru drążyć. Czy moja praca by wygrała? Pieprzę to, nieistotne. Istotny jest fakt jak traktujesz ludzi.

      Usuń
    2. Ale beka <3
      Oliviakckck.:*

      Usuń
  4. Having troubles with translation, but it seems this girl is very mean! - applemartini

    http://stard0llsecrets.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahahhaha, sram jak to czytam. Twój post jest dopiero szczytem gówniarstwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje, osiągniecia szczytu debilizmu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* tylko czekałam tu na ciebie

      Usuń
    2. też się ciesze, że znów możemy się pokłócić Pysiu ♥

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak dodam coś bardziej ocenzurowanego. Bo jeszcze mnie poślesz do adminów. Z tego co wywnioskowałem nosisz się jak gwiazdka jakaś, widzę, że na stardoll również można mieć O SOBIE ZBYT WYSOKIE MNIEMANIE. Uwierz mi, że do ideału Ci złotko daleko.

      "usiłuje stworzyć coś na kształt mojego pomysłu odnośnie wnętrz" - mojego, serio? to jest taki twój pomysł, każdy może mieć takiego bloga, zasadniczo nie masz prawa używać słowa "mojego" bo nie ty jesteś pierwszym pomysłodawcą. Odnośnie wnętrz twoja wyobraźnia przestrzenna znacznie różni się od Kofi, uwierz to widać!.
      "nawet w jednym poście przedstawia mój projekt w sposób jakby należał do osoby piszącej" - nie wpadłaś na to, że skoro to jej projekt, pomysł to chyba może go sobie opublikować. W ogóle DAFUQ>? sensacji szukasz czy jak?. Uwierz mi, jakby ktoś "zamknął" konkurs wcześniej niż przewidywano, nad którym ślęczałem 4 godziny tylko po to by jakiejś paniusiu się podobał też bym mnie szlag jasny trafił =.=*.

      "Widzę tu po prostu szczyt gówniarstwa, złośliwości, braku kreatywności, dążenie do sławy kopiując kogoś - więc trzeba o tym mówić bo może da to komuś coś do zrozumienia i ostrzeże przed tą osobą w przyszłości" - Dążeniu do sławy? SUPER to dojechałaś.... Przecież Oliwia jest jedną z najbardziej znanych stylistek stardollowych oraz realnych, a ty jak widać jesteś grzybem i kochasz się czepiać C;

      Usuń
    2. z tym grzybem to dojebałeś, hahaha <3

      Usuń
  8. + również ostrzegam wszystkich przed autorką powyższego tekstu. Dorosła baba a lubi robić dzieciakom koło dupy. Wykopuje ze starblogów, kopiuje nagłówki i obraża się podczas głupich rywalizacji w konkursach (np. ten grupowy). Już skończ Karolino tą zabawę. Dodajesz jakieś screeniki, edytujesz wypowiedzi...
    Szkoda, że ludzie nie widzą tego gówna jakie narobiłaś w przeszłości. Dalej taka jesteś, bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo taka stara i lubi się obrażać o byle co BUU:(

      Usuń
    2. Wy w komentarzach jeszcze bardziej ją nakręcacie. Oliwia, sama mówisz, że to głupia rywalizacja - więc dlaczego umieściłaś ten post na swoim blogu, hm? Doda, ty również będziesz w przyszłości 'stary', jednakże ja uważam, że AD88 jest jeszcze młodą dziewczyną.

      Usuń
  9. Krytykujesz innych zachowanie, a twoje pozostawia o wiele więcej do życzenia niż pozostałych.

    I wszystko w temacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam wolę blogga Olifci ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zalosne zachowanie zazdrośnicy oliwciparis ale nie pierwszy raz oliwcia pokazala jaka jest suczą..

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś chora. Nigdy bym nie zrobiła tego największemu wrogowi. Myślisz że jesteś królową. Lepiej zachowują się 5 letnie dzieci. Dla ciebie liczy się tylko SŁAWA. Niestety słyniesz z bycia chamską dziewczynką. Elegancja to kwestia smaku - no właśnie na elegancje składa sie też zachowanie. A twoje jest raczej takie jak miłych pań które stoją na trasie do Katowic. Lepiej zmień logo :-P

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tam będę po stronie andoll88: nie podpisze sie bo nie chce by mnie obrażano. Zobaczcie ile w was jadu. Ta oliwcia nasyla tu swoje znajomki by wyzywały obrażały ann a przez to widać że to tylko ona ma klasę. Kto zaczął? Ta pierdolnięta oliwcia-Paris pisząc u siebie obrażając a teraz ona i jej koleżaneczki wyżuwają się tu. Do piaskownicy dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta oliwcia to beztalencie Ann robi piękne pokoje na stardoll. Jedynie rownie glupie jak sama oliwcia jej kolezanki piszą tu nie milę komentaze nikt inny by źle o Ann nie napisał. Kopiuje od niej blog, projekty a później dziwi się jak wyjdzie na jaw i wtedy prosi kolezanki o bluzganie - taka jest oliwcia-Paris. Z innych blogów ją wyrzucono to kopiuje innych. Ann nie przejmuj się komentarzami zwykła zazdrość oliwci i wredota brak wychowanie to wychodzi na wierzch. To ona pierwsza cię brzydko opisala na swoim blogu a ty tlko opisałaś prawdę. Bez odbioru =.=

    OdpowiedzUsuń
  15. No przecież jakos trzeba się wypromować wśród tylu blogów.Oliwcia chciała uczynić to przez wywołanie ,,skandalu".No jak widać udało się jej.Tylko z jaką opinią -oszykującego,kopiującego pomysły dziecka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i jeszcze ten post obrarzający ann dodała do polecanych na swoim blogu tak by więcej osób mogło poczytać, żałosna lalunia z gilami wystającymi z nosa! kto ją zna wogóle? Ja pierwszy raz się dziś o niej dowiedziałam ani to sławne ani to ładne poprostu nikt a chcem się wybić

      Usuń
    2. Ee ja słyszałam o niej wcześniej -potrafi skutecznie zrobić zamieszanie wokół własnej osoby.Oliwcia pożegnała się za to z funkcją redaktora na kilku blogach.Wyrzucili ją ;)

      Usuń
    3. Skąd te wieści? Z żadnego bloga mnie nie wyrzucili. :) Z PALCA WYSSANE JAK NIC!

      Usuń
  16. Zostawię to bez komentarza bo nie zamierzam się wtrącać w nie swoje sprawy. Ale nie mogę się powstrzymać: Niech się wyżala poduszce, a nie na blogu.

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimki, podpiszcie się nickiem jak jesteście tacy mądrzy wszyscy ^^. Nagle ostre hejty od anonimowych postaci... ciekawe. Nie znacie mnie, gówno wiecie więc się nie wpieprzajcie.

    Anonim to i tak ktoś z opinią bez opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak może faktycznie Cb nie znam,czego woglę nie żałuje.Patrzyłam twoja ,,karierę" na kilku blogach i swoje wiem.Nie sugeruje się komentarzem innych.Mam własną opinie.Mogłabym ale podpisać ale po co.Zależy mi na dobrej opinii.No a wikłając się w chore problemy z tobą w roli głównej na pewno bym ją straciła.
      Hejt XD

      Usuń
    2. Olivia-troche nieodpowiednio zachowujesz się jak na swój wiek.Masz podobno 17 lat i takie żałosne ,,reklamowanie się" przez pisanie oszczerstw i nasyłanie koleżanek.Przejrzyj na oczy i wydoroślej -najwyższa już pora =,=

      Usuń
    3. Anonimie, skoro wiesz już jaka jest Olivia to czemu się nie podpiszesz, hym? Podliżesz się jej teraz na swoim koncie na stardoll ? I tak masz już o niej spieprzone zdanie, więc co ci szkodzi?

      Usuń
    4. Ja nieodpowiednio się zachowuję? A co mam robić przepraszam Cię bardzo, skoro bezpodstawnie atakuje mnie załoga anonimów? To blog Karoliny, więc logiczne, że każdy będzie jechał po mnie jak po psie.

      Usuń
    5. Nie mam o Oliwi żadnego zdania,gdyż jej nie zanam.Ale mam opinie o jej zachowaniu XD

      Usuń
  18. Ja również jestem po stronie Ann. Robi genialne wystroje pokoi, śledzę jej bloga od dłuższego czasu i to widać. Oliwcia zaś zdecydowanie przegięła. Boże, przecież to był tylko zwykły konkurs, a tu taka zadyma.... Wstyd -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę tak samo.Nieźle się porobiło.Ja bym na miejscu Oliwi usuneła post,przeprosiła.I po sprawie ;3
      misa_aman

      Usuń
    2. a ja na twoim miejscu kupiła bym paczkę odzieży jednorazowej by się nie upaprać podczas pchania w wielką, starą d*upę AD88

      Usuń
  19. biedna doprawdy oliwcia-paris myślała że jej pokój wygra konkurs nie udało się to trzeba obsmarować AD88.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze że wszystkie komentarze zostają widać jakimi jesteście ludźmi a szczególnie ta oliwcia_paris. Żądna sławy, a jest bylekim czy ona coś kiedyś wygrała? była cg albo chociaż ncg? Nie słyszałam o tym. Nie wiedziałabym że ktoś taki istnieje gdyby nie ten notka na blogu i jej podłe komentarze. Chamska z niej lalunia, wyżala się na swoim blogu by inni obrażali AD88 która nie musiała wcale robić konkursu a tyle pieniędzy dała od siebie dla nas żebyśmy mogli wygrać. Sama też nie zdążyłam oddać pracy bo nie umiem umieszczać zdjęć na strony a nie miałam kogo się zapytać ale czy ją obrażam za to że nie zdążyłam? NIE. Zastanów się nad swoim zachowaniem Oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym artykule nie widzę niczego, co by aż tak bardzo uderzało w AD88. Oliwia pisze po prostu o swojej sytuacji, na swoim blogu, w swoim artykule. Dlaczego miałaby pisać o tym na blogu ze stylizacjami, czy ogólnie stardollowym? I jak niby ten blog "usiłuje stworzyć coś na kształt mojego pomysłu odnośnie wnętrz"??? Według mnie głównym założeniem było raczej poznanie opinii innych o jej pracy bo, nie oszukujmy się, od AD88 tego nie dostała. Gdyby nie napisała tego posta sprawa by przycichła. Rozumiem, że droga AD ma swoje życie i tak się po prostu zdarzyło. Wypadek losowy. Takie rzeczy jednak załatwia się inaczej. Skoro uczestniczka poprosiła o wyjaśnienie to powinna je otrzymać, bo gdybym ja zorganizowała taki konkurs i nie miała czasu w terminie ogłosić wyników zmieniłabym po prostu ich termin, a nie oddawania prac, bo innym też coś mogło wypaść.

    madziucha1232

    PS.Proponuje zmienić 'Elegancji' na 'Arogancji'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba nie czytałaś co ona tam wypisuje albo tu w komentarzach i wy wszystkie...

      -pati11357

      Usuń
  22. Lubię czytać taki kłótnie:) A teraz tak na temat.
    Cóż zawsze znajdą się obrońcy i ci przeciwni. Ile jest niesprawiedliwości w świecie realnym jak i tym na stardoll. Już nie raz spotkałam się z ogłaszaniem wyników przed końcem terminu oddawania prac (na uzaleznionych i sd ploteczkach) i też się wkurzałam.
    Heh, pamiętam jak wygrałam w loterii na uz sweterek, ale akurat los tak chciał, że znalazłam go kilka dni przed ogłoszeniem wyników w bazarze w okazyjnej cenie i go kupiłam. Po tygodniu dali wyniki i zobaczyłam, że wygrałam rzecz, którą już mam. Napisałam więc do organizatorki, a ona w zamian dała mi sukienkę z Lanvin. Fajnie, ucieszyłam się :) Następnego dnia napisała do mnie dziewczyna, że to ona ją wygrała oraz , że nie wie, czemu organizatorka nie dała jej tej sukienki, mimo, że zgłosiła się po nagrodę w odpowiednim terminie. Sprawdziłam wszystko, i faktycznie tak było). Nie chciałam robić z tego wielkiego 'aj waj' i oddałam jej tą sukienkę za 2sd. Chociaż mogłam napisać jej, że to mnie nie obchodzi, itp. No i w sumie wyszłam z niczym. Niby taki świetny blog i wgl, a jednak niedopatrzenia się zdarzają.
    To, czy ktoś rozwidli tą sprawę zależy już od charakteru osoby.
    Trochę się rozpisałam, ale po prostu chciałam coś przekazać
    A i jeszcze jedno; ANONIMKI PODPISZCIE SIĘ, bo każdy mógł zostawić ten komentarz. tsa... nie chcecie stracić reputacji, ale przecież nie da się żyć ze wszystkimi w zgodzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem tak : Ta cała kłótnia do niczego nie prowadzi, jest wręcz beznadziejna. W pewnym momencie atakujecie mnie bezpodstawnie.

    Nie widzę w tym ni cholerę swojej wielkiej winy, gdyż napisałam co myślę najpierw Karolinie, potem na jej blogu, a na końcu na swoim oceniłam sytuację. robicie z igły widły czepiając się rzekomego pragnienia sławy, kopiarstwa, mojej prywatnej osoby. Nie przesadzacie? Do dupy mi wejdźcie od razu, tacy jesteście zawzięci. Pieprzę to, że jest tutaj tyle obiektywnych opinii, które są całkowicie przesadne, bo sorry bardzo, ale co jeśli ograniczamy się do stardolla, to po co oceniacie rzeczy nieoistotne? Dacie sobie spokój bo pieprzycie od niechcenia już.

    Nie wiem, co Karolino chcesz osiągnąć, ale nikomu nie dałam powodu do kłótni, zawsze jesteś tylko ty i z Tobą zawsze jest jazda. Dziwne, co nie?

    Pilnujcie swojej dupy i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. subiektywnych nie obiektywnych*

      Usuń
    2. Karolinka chciała sensacji gdyż jej blok się stacza :c

      Usuń
    3. mieszkam w domku a nie w "bloku" (:
      a jeśli przypadkiem chodziło ci o blog, to nie stacza się a w nowym roku przybyło mi wielu obserwatorów tylko nie ja zawsze mam czas by pisać.

      Usuń
  24. Anonimki się nie podpiszą, bo musiałyby napisać Anndoll88 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem twojej sugestii.Sądzisz że nas na was nasłała?Jeżeli tak jest to źle myślisz.A zresztą sądź se co chcesz.Miłego wieczorku i pozdrowienia od ANONIMKA XD

      Usuń
    2. O tym samym myślałam :P

      Usuń
  25. Żal -.- Co za bezczelność! Przecież mimo ustalonych zasad to blog i konkurs Karolinki, więc ona ma prawo ogłosić wyniki wcześniej! To problem olivii że jest taka leniwa i zostawiła wszystko na ostatnią chwilę -.-'

    Jej aranżacja, nie taka zła, ale i tak wygrały lepsze :*

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  26. Napisalam wczesniej ,ze nie komentuje . Ale az mi nie dobrze jak czytam te komentarze i wsumie wywnioskowalam ,ze po 1. Post Oliwi cos tam nie obrazal Karoliny cos tam.
    Po 2 . Karolina cos tam nie potrzebnie pisala tego posta po 3. Oliwia cos tam nie potrzebnie potem zaczela sie wyklucac i wszyscy zaczeli sie wyklucac i wybuchla afera i te anonimy to juz wgl przesada xD po 4 znajac zycie oberwie mi sie od kazdego a sama swieta nie jestem (xD)
    PODSUMOWANIE
    nie kloccie sie ,nie ma to sensu ,gdyz tracicie czas ,nerwy i jeszcze do tego wychodzicie na ..no nawet nie napisze. W kazdym razie szkoda poprostu aby byly takie wojny . Szczegolnie ,ze to calkowicie nie ma sensu !
    Ok nie chcialam nikogo obrazic ;) Pozdrawiam serdecznie klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  27. Mało soli jeszcze zjedliście wszyscy. Stardoll jest dla zabawy, tak samo jak blogi. Padamy na mordę aby robić konkursy, a Wy po prostu macie to w d.... Umiecie tylko zeszmacić kogoś kto chce dobrze. Robicie ciągle drakę z byle jakiego powodu. Nie jestem ani za jedną ani za drugą stroną, ponieważ nie znam Was aż tak dobrze. To jak się zachowujecie świadczy o Waszej dojrzałości i inteligencji. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kilka osób, które tu się kłócą do dziś podziwiałam - chociaż one same o tym nawet nie wiedziały. Nie mam również wątpliwości, że są podziwiani przez większość użytkowników stardoll. Robią dobrą robotę, mają wspaniały gust, jedni w stylizacjach, inni w aranżacji. Jednak nie sądziłam, że potrafią aż tak sobie skakać do gardła!

    OdpowiedzUsuń
  29. :) ooo jak miło :) autorka tego bloga jak nie ma jak się bronic pisze z Anonimka :) To tak skuteczna broń można opluć, zbluzgać, zarzucić coś co nie było prawdą. W artykule napisać bzdurę typu - przywłaszczyła sobie mój projekt... Może jednak to ty jesteś taka zakałą która się wzbiła pasożytując na czyjejś pracy ? O nagłówkach już ktoś napisał. Jenak o kopiowaniu pomysłów na konkurs dokładnie taki sam nie.
    Stara i beznadziejna aferzystka, która w swoich tak fantastycznych projektach wnętrz nie ma pojęcia o zachowaniu perspektywie co jedynie może zaimponować dzieciom , które o perspektywie nie słyszały.

    Mieszanie kiczu z wymuszona, wiejska elegancją nie tylko jest obrzydliwym połączeniem ale również razi tandetą.

    Wracając jednak do bloga nie zatuszujesz swoich oszustw ani nie zabłyśniesz pisząc z anonima że jakiś projekt jest twój , bo żaden twój projekt wnętrza na naszym blogu się nie ukazał a jedynie Oliwka wykorzystała tandetna poduszkę twojego projektu w jego tworzeniu. No ale jak mogła o tym nie napisać podkreślając, że ta tandeta jest twojego autorstwa. Ponieważ należy podkreślić iż oprócz tapet w paseczki i poduś w kwiatuszki nic sam zrobić w designu nie potrafisz.

    Do reszty towarzystwa :)
    Na tym blogu nie było żadnego porządnego konkursu pod względem jego autorstwa ( zerżnięty pomysł)
    Nagrody do dupy a jeśli coś pożądanego to wygrywa znajomek albo ktoś kto złamał regulamin konkursu.

    Po chwili namysłu należało by się zastanowić kto te nagrody otrzymuje ( wysokie) o ile są one wypłacane.

    PS. i nie kwicz ,że anonimowy to nie twój na moim i na tym blogu pod twoimi wypocinami bo tak się składa że twój profil blogera wyświetla się pod tym samym IP co w/w anonimów.
    No i nikt ci nie doniósł a sam łazisz na naszego bloga od początku.

    czyżbyś szukała inspiracji ? :)

    Teraz już podziękuję za uwagę i życzę powodzenie w dalszym obrastaniu w tłustą dumę i chlubę z niechlubnych czynów. Życzę powodzenia i zagłębienia się w lekturę "perspektywa" .
    Nie rób siary - przez ciebie te dzieci nie wiedzą jak utworzyć efekt głębi co jednocześnie masowo produkuje płaskie okienka w , których podłoga jest pionowa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze jedno blog ten http://stardolldesignshop.blogspot.com/ nic na kształt twojego pomysłu nie stworzył i nie stworzy bo by musiał się cofnąć w rozwoju tworzenia swoich projektów i zacząć się zachwycać tandetą. Na blogu tym tworzymy nie tylko aranżacje ale również, prowadzimy sprzedaż mebli własnego projektu.
    Ciebie jednak nie tylko przerasta tworzenie perspektyw we wnętrzach ale i to, że stardesing niesie możliwości tobie nieosiągalne. Czego przykładem twoje tapety w paski.

    Podstawą działania tego bloga nie jest sława a sklep z projektami.

    Więc swoje kształty przypieprz sobie młotkiem w czoła i idź podziwiać się do lustra. Kopiaro i złodziejko grafiki.
    Nauczyłaś już mnie kiedyś podpisywać swoje prace graficzne widzę, że mimo "zapożyczonego" pomysłu na konkurs masz jeszcze czelność przypisywać sobie nasze pomysły na bloga.

    Normalnie masakra - współczuje ci wierz mi z całego serca ładnie musisz być niedowartościowana w życiu skoro tu bez względu na środki na siłę jeszcze chcesz sobie przywłaszczyć coś co w ogóle nawet koło ciebie nie leżał.

    Wierz mi Karolina, kiedyś odpuściłam twoje chamstwo, tupet i bezczelną kradzież. Tym razem nie mam zamiaru przemilczeć choć by to była tylko sugestia. Przyjdzie dzień,że wywlokę ten cały syf, który zrobiłaś bo wiele osób ma ci wiele do zarzucenia i dołożę gwóźdź do twojej trumny w tym wyścigu szczurów tak jak zrobiłam to z MM. Nie skacz zbyt wysoko bo możesz uderzyć o sufit a to będzie bolesne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Żal..jak można kogoś tak "OBSMAROWYWAĆ". Ciekawe jak by ona się w takiej sytuacji postawiła..czy było by jej miło.A przecież to jest twój blog i ty tu robisz co chcesz.A na pewno będzie więcej takich konkursów.

    Żal mi tej dziewczyny..

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczyt Chamstwa żeby obsmarowywać biedną Oliwie na blogu -.-
    Jak coś to najpierw byś z nią pogadała a nie od razu na nią gadała :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Waszą kłótnię uważam za dziecinną i bezsensowną. Zgadzam się w pełni z Iwoną(missmariksza). Nie wiem, co mam powiedzieć, bo nie wierzę w to, co wyprawiacie. Ja też patrzyłam na was jak przykład. A teraz...

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny wpis. Będę na pewno tu częściej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze