poniedziałek, 21 stycznia 2013

Urządzanie apartamentu ciąg dalszy....

Zaczęłam robić kolejny pokój ale to jeszcze jednak nie to.. wiadomo, że pozmieniam jeszcze dużo stawiam sobie poprzeczkę chyba coraz wyżej bo nigdy nie jestem zadowolona z tego co zrobię.  Oto początek:


PS. Przeglądając prace na konkurs miło mi się zrobiło widząc, że poszliście w moje pomysły. Nie wiem czy to dlatego by przypodobać mi się czy rzeczywiście to właśnie wam się podoba. Oczywiście wolę drugą opcję ;) więc lepiej nie odpowiadajcie. Udanej nocy! (:

Aaa i jeszcze news - niedługo ukaże się mój post na blogu stardoll.ocom.pl
Pokażę pomysły na apartament. 
A później będziecie mogli zgłaszać się tam na darmowe porady do apartamentu i oceny.
 

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe *.*



    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny apartament. Jestem zaskoczona, ze tobie coś się tu nie podoba, ale rozumiem też fakt, że każdy chcę uzyskiwać coraz lepszy efekt. Cieszę się, że będą darmowe porady. Na pewno zajrzę na tamtego bloga
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam Twoje wnętrza Karolino. Ale doskonale wiem, że ciągle mamy niedosyt...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely work!! - applemartini

    http://stard0llsecrets.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ;3 !
    'nigdy nie jestem zadowolona z tego co zrobię.' oooo. twój apartament zawsze jest rewelacyjny ;D !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się strasznie podoba ;3
    Nie wiem czego ci tam brakuje ;D Jeśli robię jakiś nowy pokój lub brakuje mi pomysłów na stardoll to zaglądam na twojego bloga żeby zaczerpnąć inspirację ;D Chodź w sumie wiem co czujesz bo w moim jednym pokoju jest tak według mnie za pusto ;o i już kompletnie nie wiem co do niego dać ;c

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy początek. Biel i zieleń na pewno wyjdzie genialnie! Po za tym nie mogę się doczekać ocen apartamentów. Można zapisywać się już do kolejki? Jeżeli tak to chcę iść na pierwszy ogień.
    PS. stardoll.ocom.pl raczej nie czytam, ale napisz jak pojawi się twój post. Zawsze to jakaś inspiracja (przynajmniej w moim wypadku)

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten apcio ;)
    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze