sobota, 26 stycznia 2013

26 stycznia

Nie mogę się doczekać rozwiązania konkursu na urządzenie mojego pokoju :) Myślę, że nie tylko ja, prawda? Osoby, które biorą udział pewnie też czekają z niecierpliwością do czwartku - kiedy to okaże się kto taki zgarnia główną nagrodę. Postaram się zorganizować jeszcze jeden tego typu konkurs na blogu bo widzę, że cieszy się on dużym zainteresowaniem a to z kolei cieszy mnie. 
* * * * * * * * *
Niedługo na stardoll.ocom ukażą się nowe pomysły na wnętrza mojego autorstwa, miło mi będzie jeśli będziecie śledzili moje teksty i prace również na tamtym blogu. Namazgrałam coś też w Starblogu - jak widać nie zawsze jestem leniwcem. Szykuję nowe pokoje w apartamencie mojej medoll oczywiście wszystko pokażę na blogu gdy tylko skończę lub nawet i w trakcie będę wklejała zdjęcia z remontu.
* * * * * * * * * *
A teraz życzę wszystkim miłych snów i spokojnej nocy.

6 komentarzy:

  1. Każdy chyba nie może się doczekać rozwiązania konkursu i ciesze się, że masz w zamiarach urządzić jeszcze jeden tego typu. Można się sprawdzić. Będę śledzić stardoll.ocom, aby nie ominęły mnie żadne pomysły.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nagroda jest na drugim miejscu bo bardziej mnie ucieszy uznanie Karoliny. W tedy będę wiedziała, że na dużo mnie stać ;3 Z niecierpliwością czekam na nowe artykuły na starblogu, a także na stardoll.ocom.pl ;))

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie biorę udziału w konkursie , ale też nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć pracę innych ^^

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi równiez nie zalezy na wygranej lecz bardziej na opinii !Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie mogę się doczekać.♥
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze