czwartek, 13 grudnia 2012

Masa pomysłów .. mało czasu .. i lenistwo ;p + PREZENTY DLA WAS + wyniki

Ktoś tu jeszcze czasem zagląda? Czy nikt już nie oczekuje, że cokolwiek napiszę i pokażę? heh. No tak, jest ciężko.. nikt nie mówił, że będzie lekko jak zacznę chodzić do szkoły. Wychodzę rano, wracam popołudniu i inne zajęcia plus odrabianie lekcji i nauka.. Późźniej nic mi się już nie chce. Mam tysiąc pomysłów na wnętrza ale jak pomyślę ile czasu na to potrzebuję i jakk będzie mi się wieszał komputer to odechciewa mi się. Nie obiecuję ale może pokażę w weekend coś świątecznego do wykorzystania w apartamencie... jakieś pomysły na świąteczny apartament...

A dla tych, którzy lubią/lubili tego bloga i jeszcze zerkną co dziś napisałam NAGRODY.
Dla dwóch osób mam po 50sd.
- zasady jak kiedyś: zgłaszacie się pod postem, piszecie swój nick ze Stardoll i jestescie jawnymi obserwatorami. Wyniki podam jutero.
A i naprodukowałam za dużo włosów. - jeśli ktoś chciałby dostać moją autorską fryzurkę (próbka moich możliwości, wystawiona w sb) to piszcie pod postem - kilka peruk rozdam po 2sm. 
============================================= 
EDIT 14 grudnia:
50 sd otrzymują:
Rose4400 oraz kemi14
(wystawcie coś w swoim sb za 50+prowizja i zarezerwujcie dla AnnDoll88)
a ja wystawiam fryzury dla:
Grzywka00 i Rose4400 
dla jasności - regulamin dotyczący nagród znajduje się w zakładce info u góry bloga.

13 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Chętnie wezmę jedną perukę :D
    Czasami tu jeszcze zaglądam. Rozumiem,że nie masz czasu.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  2. No siema, siema!
    POKAŻ JAK NAJSZYBCIEJ TO WNĘTRZE, BO NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ! :D

    A co mi szkodzi, zgłaszam się :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się zgłaszam, obserwuję :)

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cały czas zaglądam na bloga i tylko czekam na nowe posty :)
    Oczywiście zgłaszam się !
    Korni1999

    OdpowiedzUsuń
  5. zagląda się, a to, że nie komentuję nazbyt często to to już inna sprawa :p

    aga19988

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaglądam codziennie z nadzieją że jakiś post się pojawi ;) Nie mogę się doczekać świątecznego pokoju twojego autorstwa ^^
    Chciałabym tą twoją fryzurkę :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się kochana :* I peruczka mnie zaciekawila :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam sie :) ja tez nie mam czasu, ciagle szkola i nauka... niestety :) chcialabym miec tak duzooo pomyslow jak ty na pokoje, ale nie mam ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :) Niestety nie mam ss :( Jak jeszcze mogę odebrać nagrodę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze