niedziela, 30 grudnia 2012

* nowo *



Wszystko zaczęło się od znudzenia Stardollem.. postanowiłam nawet odejść... później pousuwałam wszystko z pokoi, a teraz sama nie wiem.. może pozbędę się konta jak je urządzę, a może nie będę chciała wtedy odchodzić lub się coś wydarzy. Pożyjemy-zobaczymy. A dziś zobaczyć można nowy pokój główny - pierwszy raz w życiu bez szaf... zamurowałam je (: Gdyby nie możliwość otwierania przybornika z ciuchami w każdym innym pokoju to nie odważyłabym się na ten krok, chociaż pamiętam, że gdy jeszcze tego nie było niektórzy już mieli pozakrywane szafy... - NIENAWIDZĘ POKOI DO TZW. PRZECHOWYWANIA CIUCHÓW ALBO SIĘ NIMI CHWALENIA ;p ok, jedna czy dwie sukienki na manekinie albo fajna stylizacja na nim może być.. ale pokojom całym "wytapetowanym" w LE i inne takie mówię stanowczo NIE!

I jeszcze na miły koniec dnia i dobranoc - trochę inspiracji.





 |Zdjęcia: Westwing|
 

4 komentarze:

  1. Nowo, świeżo i pięknie *.* Ciekawe pomysły, fajne zestawienia barw :)
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny pokój *u* Jednak moim zdaniem zamurowanie szafy to zły pomysł. Uważam, że ciężko jest szukać ciuchów w tym przyborniku ;/ łatwiej w szafie :) I tak samo ja ty uważam że pokoje całe w ciuchach są żałosne -.-'

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co mi jakoś właśnie w tym przyborniku jest łatwiej ;p odkąd go wprowadzili to tylko tak ubieram medoll

      Usuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze