wtorek, 18 września 2012

Zieleń w apartamencie - nieopublikowany text do Starbloga

Zieleń – na ten kolor barwiono brwi w starożytnym Egipcie,  w średniowieczu natomiast symbolizowała zło i katastrofę, a nawet kojarzona była z diabłem. Współcześnie jest to kolor jak każdy inny, a ja dziś pokażę wam, że nawet w ciemniejszej barwie świetnie nadaje się na ściany w apartamencie waszych medolls!



Ciemna zieleń to bez wątpienia barwa zaliczana do tzw. ‘zimnych’ – które według psychologii kolorów mają uspokajające właściwości, poprawiają koncentrację i redukują napięcie. To chyba wystarczająca zachęta by na poważnie pomyśleć o wykorzystaniu zieleni w urządzaniu pokojów. Można też zauważyć, że kolor ten sprawia, że wnętrze staje się eleganckie i nowoczesne – oczywiście w zależności co jeszcze się dobierze w ramach aranżacji.

 

Źródła:

Foto: Stardoll.com

Text: własny

AD88

5 komentarzy:

  1. Użyłaś tej odmiany zieleni, którą wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądziłam, że artykuł będzie dłuższy, ale i tak jest dobry :)
    Podoba mi się kolor zieleni, tak samo jak aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zielony ale jakoś ciężko mi jest zrobic w takim kolorze pokój

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna zieleń ♥ sama też mam kilka płytek w tym kolorze, ale jeszcze ich nie wykorzystałam ;P

    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubóstwiam zielony ;D to chyba mój ulubiony kolor ze wszystkich ;) Słyszałam kiedyś że jak jesteś zdenerwowany/-a to jak się popatrzy na zieleń to od razu się uspokajasz i jesteś pewna siebie ;D Ten pokój jest jak mówiłaś elegancki i mi się szczególnie podoba ;*
    pozdrawiam <33
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze