poniedziałek, 10 września 2012

Gdzie się podziały prezenty? + zapowiedź

Coraz mniej osób komentuje posty, nie wiem czy blog zrobił się nudny i beznadziejny czy przez szkołę ludzie mają mniej czasu? Dla 3-4 osób nie ma sensu robić prezentów dlatego od jakiegoś czasu nic nie rozdaję. 
----- ----- -----
Zapowiedź - już wkrótce na blogu nowe aranżacje wnętrz.
----- ----- -----

Zastanawiam się czy nie wprowadzić na blog czegoś w stylu oceny apartamentów osób, które by się zgłaszały + darmowe porady do tych ocen. Co o tym sądzicie?

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi ocenami! Sama bym się do tego chętnie zgłosiła :D
    A co do malejącej liczby komentarzy, to mam wrażenie że ma to związek z rozpoczęciem roku szkolnego. Na pewno powodem nie jest pogorszenie się bloga ;)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że fajnie by było gdybyś wprowadziła oceny apartamentówi jakieś aranżacje wnętrz lub pomysły diy, jak z tą szafką z IKEI. Fajne to było :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi ocenami to doskonały pomysł. Fajnie,gdybyś coś takiego wprowadziła. Komentowanie to niestety lenistwo i brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł, oceny by były fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym ocenianiem.Na pewno bym się zgłosiła,a co do malejącej liczby komentarzy to myślę,że jest wiele osób,które odwiedzają twój blog,ale nie komentują postów:/
    Korni1999

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram poprzedniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam twojego bloga i codziennie na niego wchodzę, jednak ostatnio było mniej postów. :( Uważam że gdy na blogu robiłaś jeszcze stylizacje to było więcej czytelników. :) Jednak pomysł ze zgłaszaniem się jest super ^^ Ja na pewno bym się zgłosiła :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie uwielbiam Twojego bloga i często go odwiedzam,bardzo podobaja mi sie Twoje pomysly na wystroj wnetrz,pozdrawiam

    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, ze wiele osób przegląda bloga,ale nie zostawia żadnego komentarza, ponieważ najzwyczajniej w swiecie nie mają na to czasu ;)
    Pomysł z ocenami/poradami, naprawdę bardzo mi się podoba i wg mnie byłby to dobry krok, aby dalej rozwijać bloga. A może zrobisz jeszcze coś takiego jak pomysły na meble/apartamenty dla osób z ograniczonym dostępem do sd? Np stół czy łóżko za sm ;)
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety mam mniej czasu, dlatego rzadko wchodzę. ;c
    Pomysł dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oceny apartamentów to dobry pomysł. Ludzi mniej bo szkoła . niestety ja też rzadko odwiedzam bloga bo nawet na staroll nie mam czasu

    OdpowiedzUsuń
  12. tak zrób ocenki, jak się zdecydujesz, to się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kiedyś wchodziłam ale nie miałam czasu bo wyjeżdżałam , szkoła ,lekcje itp. ale wchodze co jakiś czas ;) jak widać to wpisałam nieco długich komentarzy ;)
    pozdrawiam <33
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze