niedziela, 12 sierpnia 2012

 Już dawno stosowałam ten sposób na komodę ale być może dla kogoś będzie to nowość i ratunek gdy zabraknie mebli a na szybko będzie potrzebne tanie, ładne i praktyczne rozwiązanie.Wszystko polega na tym, że bierzemy kilka tych białych paneli i kładziemy jeden na drugi - to wszystko. Proste, prawda?

Dodatkowo, jeśli znudziły wam się już świeczniki proponowane przez adminów w SuiteShop zachęcam do stworzenia swoich; tak jak na zdjęciach wystarczy postawić je za komodą - tak by nie widać było stojaków; mogą być jeden przy drugim lub w odstępach - kombinacji może być naprawdę wiele. Można też łączyć różne świece ze sobą - bądźcie kreatywni!

 Smutno mi, że coraz mniej osób odwiedza blog i komentuje. Może chcecie bym pokazała coś na konkretny temat? Nie wiem - sypialnia, łazienka, ogrody, więcej pomysłów na coś z niczego ... Piszcie w komentarzach, jestem w stanie wykombinować coś na każdy temat.

+ Informacja -Znów dodaję moje projekty do Starbazaarku, jeśli ktoś jest zainteresowany wszystko w cenie 6sd. Jak aktualnie tego, co byście chcieli nie znajdziecie w Sb to wystarczy napisać u mnie w kg.

I jeszcze nutka, która mnie dziś inspiruje - Brodka, Varsovie

10 komentarzy:

  1. Sama próbowałam układać komodę z paneli fajnie to wygląda :D Świetna piosenka :)

    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra pomysł . Bardzo cudna szafka :* Em jakiś pomyslł? Może jakiś konkurs na dekoracje wnętrz?
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje projekty *.*


    Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pomysł ze świecami :)
    Dla mnie jest dobrze jak jest na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. What shop is that panel from? Lovely ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. White panels are from Suite Shop/DIY/Wall Treatment/5th page

      Usuń
  6. Mhmm, zacznę komentować Twojego bloga, bo jesteś dla mnie wielką inspiracją. Co do dzisiejszego artykułu: genialna komoda! Można dodać jeszcze jakieś "perełki" jako uchwyty.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na komode , fajnie wygląda , świeczki też. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta genialna, tylko trochę płaska. Sama stosuję to już od dawien dawna i dodaję zawsze jakiś akcent na górę, by nie rzeczy na niej nie wyglądały jakby frunęły pod niebiosa. Popracuj nad tym .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze