sobota, 18 sierpnia 2012

Drewniane belki w apartamencie + Prezent

Kolumny/belki we wnętrzach to coś, co AD88 lubi i to bardzo. :) Zawsze podobały mi się takie pokoje, zwłaszcza te większe, w których element kolumny stanowił rodzaj ozdoby i znajdował się przy ścianie lub odgradzał jedną część pomieszczenia od drugiej. Przykładowo strefę jadalni (duży stół z krzesłami) oddzielić możemy kolumnami/belkami od części gościnnej z sofą i stolikiem kawowym, tak przynajmniej jest u mnie bo to dobre rozwiązanie gdy jest duża otwarta przestrzeń, którą trzeba zagospodarować na różne sposoby. Niektórzy mają też połączone kuchnie z salonem - niezbyt podoba mi się takie rozwiązanie, uważam że co jak co, ale już kuchnia powinna być osobno i mieć ściany i drzwi.

W tym poście miała być mowa o drewnianych belkach. No to i są:

 Drewno samo w sobie potrafi nadać fajny charakter wnętrzu, czy to będzie podłoga, czy stolik czy właśnie drewniane belki albo wszystko razem - zawsze wyjdzie (tak myślę) coś ciekawego. Specjalnie nie przesadziłam z dekoracjami by pokazać tak jakby surowy (choć może nie do końca) i skromny styl. Co o tym sądzicie?
----------PREZENT----------
 Dla jednej osoby, komentującej ten post mam przygotowane 100sd. Wystarczy podpisać się w komentarzu swoim nickiem ze Stardoll oraz co najważniejsze być obserwatorem bloga. Wyniki podam jutro wieczorem.

21 komentarzy:

  1. zgaszam się
    Ami.regga

    PS - super blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie to wygląda.Tak naturalnie bardzo mi przypomina dom mojej koleżanki nawet nie tylko domek letni8skowy na Mazurach.Cóż tu więcej mówić jest Cudownie.
    Pozdrawiam.

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wnętrza są przecudowne, jesteś specjalistką w urządzaniu wnętrz :)

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to wygląda ^^

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomieszczenia wyglądają niesamowicie ^^

    MissCaterpillar

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam w ogole drewniane pokoje na stardoll :) sa bardzo przytulne.

    poisontome

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały klimat panuje w Twoich pokojach *.*


    Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszę trochę późno, więc musisz mi wybaczyć ewentualne błędy czy złą składnię ;)
    No to tak, w pierwszym pokoju moją uwagę zwracają nie belki, lecz cudny widok za oknem. Jest naprawdę świetny. Belki są według mnie dodatkiem, który niekoniecznie musi się znajdować akurat w tym pokoju.
    Za to w drugim, belki podobają mi się o wiele bardziej. Tworzą pewien klimat i idealnie wpasują się w pokój. O wiele przytulniej !
    Podsumowując, drewniane belki mogą być zarówno dodatkiem, jak i , hmm jakby to nazwać?, głównym elementem pokoju.
    Ja osobiście będę kiedyś próbować coś pokombinować z drewnem, kto wie co z tego wyjdzie ;)

    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  9. no no nawet spoko wyszło ;D

    xcrayzolkax

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy pokój jest bajeczny !
    LadyGucci99

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne pokoje ,zresztą jak wszystkie :)
    Korni1999

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow świetnie to wyglada :)

    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  13. No, muszę powiedzieć że fajny pomysł i wykorzystam go, gdy nadejdzie wena i pieniążki :)

    88marionetka88

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze