wtorek, 28 sierpnia 2012

Delikatnie, elegancko, modnie

Dziś wnętrze, które wykonałam dosłownie przed chwilką. Całość możecie zobaczyć u patimax16. Chciałam, żeby było urządzone bez zbędnego zagracania, elegancko i w dziewczęcym, delikatnym stylu. Myślę, że cel został osiągnięty.

Szczerze mówiąc nie lubię bardzo robić tego pokoju, mam na myśli ten z szafą (tzw. główny) bo jest on dłuższy i trzeba coś wykombinować by nie był zbyt pusty; nie lubie też zakrywać szafy - no ale tutaj tak zrobiłam. I narzekając dalej - przeszkadza mi zawsze ten wielki kwiat niby za starpunkty czy coś tam, dobrze, że udało się go ukryć pod tapetą :)

(: Kolorowych snów wszystkim....
AD88

11 komentarzy:

  1. Piękne, ale drugi bardziej mi się podoba :)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuje , bo pokój jest przepiękny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta część ze schodami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga część zdecydowanie ok, pierwsza mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość bardzo mi się podoba :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pokój *.* A ten kotek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię tego dużego kwiata za sp. -.-
    Druga część pokoju lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na 1 obrazku nie podobają mi się ozdoby na żyrandolu ;/ może za bardzo dodałaś tego wszystkiego i wydają mi się troche ciężkie ale pokoje są wspaniałe ;3
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze