niedziela, 1 lipca 2012

Siedzisko ze stołu

Czasami bywa tak, że gdy urządzamy pokój potrzebny jest nam jakiś mebel i za nic w świecie nic odpowiedniego nie mamy w schowku; do tego wszystkiego kasy brak i ma jak kupić w suiteshop. Co wtedy zrobić? Jeśli poszukiwanym "na gwałt" :p elementem jest coś do siedzenia, a znajdziemy jakiś stół to jeszcze nie ma co płakać!
Ze stołów, stolików itp bardzo łatwo wyczarujemy coś do siedzenia; być może nieraz lepiej dopasujemy w ten sposób mebel do wnętrza niż jakbyśmy użyli już czegoś gotowego, co dostarcza nam Stardoll.
Gdy już decydujemy się na taki krok warto pamiętać, co uczyni ze stołu siedzisko - poduszki! To dzięki nim będzie wiadomo do czego ta konkretna rzecz jest przeznaczona w naszym pokoju. Można też posadzić tam zwierzaka lub położyć książki itd.


 A teraz obiecany prezent! Futerko LE. Mam nadzieję, że dość atrakcyjna rzecz żebyście byli zadowoleni. Aby mieć szansę stać się jego szczęśliwym właścicielem wystarczy podpisać się nickiem ze Stardoll w komentarzu do tego postu i być obserwatorem (czyli to co zawsze).
Kto zgarnia futerko - wyniki już jutro!

34 komentarze:

  1. Uuuuuwielbiam poduszki, to dzięki ich łóżko czy kanapa nie są twarde *u*
    Też kocham koty :3
    A futerko ciekawe, nie wiem, dlaczego nie kupiłem w Starplazie...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pomysły, ciekawy artykuł ;)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł. Pewnie sama bym na to nie wpadła. Może coś wykombinuję i się pochwalę xD Najbardziej podoba mi się pierwszy obrazek. Od razu widać, że to kanapa, a nie stół ;) Drugi jest ciekawy, ale już mniej mi się podoba. Trzeci jest super. Kociak <3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, ale ja jestem ciut za mało kreatywna, żeby coś takiego wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!!! Fantastyczny pomysł! ^^ Na pewno kiedyś go wykorzystam :)

    Miłych wakacji! :*

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł! wręcz genialny! A futerko już mam .
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się... eee... trudny wybór. Wszystkie dosyć bardzo mi się podobają ale ja za słaby mam gust do tworzenia siedzisk ze stolików, pewnie bym wyczyniła frankeinsztajnowe siodełko. Co nie zmienia faktu, że jeśli kiedyś będę potrzebować czegoś do dopasowania do stylu pokoju poeksperymentuję z tym pomysłem :p
    Tak mówiąc o każdym dość trochę. Ten fioletowy, z pierwszego zdjęcia jest taki jakiś nie wiem czemu "abstrakcyjny". Przypomina mi Alicję z Krainy Czarów. Posadzić tam tego ślicznego kota co był kiedyś w suite shopie i już w ogóle :p
    Drugi, przypomina mi taki styl "ekskluzywny i nowoczesny loft w górach" jest taki, że oczmi widzę resztę pokoju z tym fotelikiem jako głównym punktem. Ładnie by wyglądała sauna obok. Pozatym sądzę również, że świetnie są dopasowane tu dodatki. Kwiatki - choć dosyć swojskie pasują do tej ławeczki i nowoczesnego stylu. Poza tym kot jest ładny :3
    Jeśli chodzi o różowawe wnętrze to kojarzy mi się z typowymi, bogatymi wnętrzami bollywoodu. Całości dopełnia tn stolik z etnicznymi wzorami. Ładnie połączyłaś te poduszeczki w ogóle. I jeszcze ten żyrandol. O mniam.

    Tak chcę futerko :3
    aga19988

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo zaskoczyło mnie ten stół z którego można zrobić fotel czy coś. Masz bardzo bujną wyobraźnie .! I wszystko ładnie pasuje do siebie . Ąż pozazdrościć .!! POzdraiwam . Klaudys345 ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący pomysł, nie wpadłabym na to. Muszę przyznać, że jesteś bardzo kreatywna. Najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia praca.
    Futerko jak najbardziej mi się podoba, jest w moim ulubionym kolorze :) Chciałabym je posiadać.
    Pozdrawiam.
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  10. :) A ja akurat dzisiaj zamiast czegoś do siedzenia potrzebowałam stołu :D Fajny artykuł - a przede wszystkim przydatny! :)

    poisontome

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ok. to teraz pomyślę o tym jak zbudować stół z innych rzeczy

      ad88

      Usuń
  11. Kolejny swietny pomysł <3 Na pewno skorzystam :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na artykuł :) Bardzo przydatne na pewno kiedyś to wykorzystam :)
    modelka-lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i przydatny artykuł zresztą jak wszystkie ♥ Inspiruje się twoimi pomysłami i bardzo mi się przydają :)
    Pozdrawiam kiniulek2000 ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysl ze stolem ! :) Masz rację często nie mogę znalezc ,nie których mebli :)

    Miłego tygodnia klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm ciekawy pomysł, spóbuje zrobić coś takiego u siebie ;D
    Zgłaszam sie
    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  16. No no,bardzo fajny pomysł ;3
    Pozdrawiam cieplutko ;**
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł wykorzystam go w przyszłości i bardzo fajna stylizacja z nagrodą

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny artykuł, świetny pomysł. Ten pierwszy najbardziej mi się podoba, nóżki śliczne, zdobione, dzięki temu bardzo eleganckie. efekt - rewelacja! :) A co do stylizacji z prezentem - śliczna jest ta druga, muszę kiedyś spróbować.
    .oOJasiaOo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty masz naprawdę świetne pomysły! :o Zazdroszczę talentu! *,*!
    Na pewno nie wygrać futerka, ale warto spróbować ;)
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się, a co tam ;P

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał...no cóż ja też się zgłoszę może ostatni tez ma szansę?!Ale wątpię:(

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się też :D


    Lila11211

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. Nic dodać nic ująć :)

    Zgłaszam się oczywiście.

    miss_miely_van

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne pomysły :D
    Futerko jest cudne, fajnie byłoby mieć takie w szafie :P
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  25. Na prawdę bardzo ciekawe i pomysłowe siedzisko . Nigdy bym takiego nie wymyśliła ! na pewno kiedyś wypróbuję :) A co do futerka prześliczne , pięknie by się prezentowało na mojej MeDoll heh :)
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  26. to do siedzenia b. fajne, chociaż widać po nogach że to stół. sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  27. Dość ciekawe jednak na 2 obrazkach widać, że to stół. Co do bolerka to jest cudowne. Chciałabym je mieć... klijo28

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się siedzisko :) ciekawe połączenie, niebanalnie to wygląda :)
    pozdrawiam :)
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  29. Uhu, nie wpadałabym na taki pomysł! Ślicznie się to siedzisko reprezentuje; )


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post. Nic dodać nic ująć :)

    Zgłaszam się oczywiście.

    LiliTraskot27

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze