środa, 4 lipca 2012

Różane mieszkanie



21 komentarzy:

  1. Śliczne wzory! I te poduszeczki <3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeeeślicznee. < 33
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny gdybym miała pieniądze (sd) to bym zrobiła sobie taki apartamenta ale brak funduszy

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta tapeta...chyba już kiedyś taką miałaś , co nie?

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał całość jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie :D zastanawiałam się nawet nad kupnem tej tapety, ale wydałam na łóżko - a teraz mam bankrut na koncie :D

    poisontome

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne te różyczki! i w ogóle cudne wnętrza! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Ja chcę taką tapetę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie.Skąd bierzesz pomysł na takie piękne stylizacje i wspaniałe pokoje w apartamencie?
    Cieszę się że jestem obserwatorką tego bloga :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne pokoje! :)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, choć bardziej podoba mi się ten drugi pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mm śliczne pokoje ! Pełne słodyczy ! Z chęcią gdy tylko będę miała kasę , zakupie twoje różane projekty :)
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna tapeta :) Muszę doładować Sd i wykupić kilka kwadracików tej tapety baardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie.. Uwielbiam róże <33
    kat145

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze