czwartek, 7 czerwca 2012

mimimi + prezent

Zrobiłam ułatwienie w dostępie do magazynu. Klikając na okładki znajdujące się po lewej str, zostaniecie przekierowani do postu, w którym znajduje się dany nr magazynu. Nie ma pierwszej okładki.. bo wtedy było robione we flashu, mogłabym to pozmieniać teraz ale jestem leniem ;p więc no niech już tak zostanie. A i pojawiła się już okładka najnowszego, czerwcowego magazynu - już wkrótce będzie dostępny.. kwestia 2 albo 3 dni ;) Właśnie jestem w trakcie tworzenia stron do niego. 

A żeby nie było nudno w oczekiwaniu na gazetkę dla wszystkich niecierpliwców - PREZENT. Spodeny do zgarnięcia. 



Zasady takie jak zawsze. Obserwujecie, wpisujecie się pod postem  i podpisujecie nickiem!
Wyniki w kolejnym poście.

33 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać!
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z resztą też nie mogę się doczekać :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać. Magazyny są świetne. Zawsze dopracowane i ciekawe. Czekam z niecierpliwością! :)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nie mogę się doczekać !

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać magazynu. Twoje gazetki są świetne! Zawsze je z przyjemnością oglądam, gdy tylko je zobaczę :) A spodnie śliczne, jak i wszystkie twoje ubrania. Zazdroszczę zawartości twojej szafy ;]
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać. Z pewnością będzie ciekawie. Widzę magazyny ...

    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, nie mogę się doczekać, hhiih :3

    Jeju, nie pokazuj mi tych spodni :c
    Znalazłem w tańszej cenie i sprzedałem komuś xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na magazyn :)

    Spodnie są świetne :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie.. Czekam na następy numer.

    Śliczne gacie *-* każdy chciałby je posiadać.

    Pozdrawiam ;)

    anetka9995

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać tego czerwcowego magazynu... Kurczę jest ciekawa cóż za nowości umieściłaś w nim...No nic poczekam te dwa , trzy dnie:(Spodnie są bardzo fajne , mi przynajmniej się baaardzo podobają :) Chciałabym je wygrać:P

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra nie mogę doczekac się czerwowego magazynu. Gdyz czerwiec to mój ulubiony miesiąc :)
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem zawartości magazynu ;-) Na pewno będzie rewelacyjne, jak zresztą każdy :-)

    klaudynka016, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jestem leniem :P
    Nie mogę się doczekać magazynu :)
    Fajne spodnie ;)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba każdy ma w sobie cos z lenia, a co do magazynu to nie mogę się już doczekac !!

    ps.: Spodnie cudne

    oleandrea

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo jest leni na świecie ; >
    Kara0216

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    poisontome

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogę się doczekać :)
    Też jestem leniem :P

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na ten magazyn od kilku tygodni! Jak widać po okładce, będzie on super! Leni jest mnóstwo np. Ja :p
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo to dobrze że już będzie, bo czekam z niecierpliwością :) Również jestem leniem :D
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też czekam na ten magazyn z niecierpliwością.. :)
    kat145

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam magazyny, zgł się. sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na magazyn z niecierpliwością :D
    a i oczywiście zgłaszam się :)
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem podekscytowany!

    Ellmay08

    OdpowiedzUsuń
  25. kolejny, wyjątkowy numer magazynu tuż, tuż... nareszcie poczytam coś naprawdę interesującego! :)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się no i oczywiście zaje spodeny :D

    DoollyLena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze