piątek, 8 czerwca 2012

Magazyn AD88 Nr 4







Zapomniałam dodać, że za za prawidłowe rozwiązanie krzyżówki oraz wykreślanki dla pierwszej osoby, która poda oba hasła w komentarzu (+ obserwuje blog i podpisze się nickiem ze Stardoll) do wygrania jest:


Wiem, że to niewygodne takie rozwiązywanie na kompie, gdy nic nie można zaznaczyć ani wpisać - można ułatwić sobie sprawę, zrobić print screen i wkleić tą stronę do jakiegoś programu graficznego; nawet najprostszego paint'a i rozwiązać w ten sposób.
ps. w krzyżówce w 7 pozycji jest błąd jest za dużo kratek po lewej.Przepraszam.

EDIT:  Naszyjnik wygrał jarus55! 
Prawidłowych Odpowiedzi na 10 pytań również udzielił jarus55! Zwycięzca numeru ;p

39 komentarzy:

  1. Świetny artykuł :D

    Ale z krzyżówką chyba coś źle jest, bo mi dziwnie hasło wyszedł ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny magazyn. już się nie mogę doczekać następnego nr. : D
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Wspaniały magazyn, czekam na kolejny :D
    Zgłaszam się.
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę super !
    Dziękuję, że mogłam gościć na okładce i za sesję zdjęciową ! :)

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski magazyn!
    Chciałabym być na okładce następnego :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  6. Siedze na komorce i mi sie nie pokazuje.. Niee mogee krzyzowki rozwiazac :(
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  7. Hasła:

    Z wykreślanki: Kocham modę :)

    Z krzyżówki: Starplaza :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  8. :) super magazyn

    Hasło z krzyżówki: STARPLAZA
    Hasło z wykreślanki: Wychodzi mi "KOCHAM ODĘ" a chyba powinno być "KOCHAM MODĘ"

    pozdrawiam :)
    poisontome

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no tak miało być ale w końcu zdecydowałam że akceptuję kilka wersji kocham modę .kocha modę

      Usuń
    2. ;) ale bardzo fajny magazyn tworzysz :)

      Usuń
    3. dzięki !! ale przez te błędy czuję się teraz beznadziejna

      Usuń
    4. Oj nie, czemu? :) Każdemu się może zdarzyć ; )))

      Usuń
    5. mogłam sprawdzić jeszcze raz czy jest ok. teraz widzę mnóstwo niedociągnięć :|

      Usuń
    6. Jest okej :)))

      Usuń
  9. Magazyn jest świetny , ale jak dla mnie mało tam kolorków , na czy niby jest ich dużo , ale no nie wiem brakuje mi tam czegoś:P
    Sesja zdjęciowa była bardzo fajna tak samo jak pomysł miss_miley_van na połączenie kolorów różowego i niebieskiego , nie spodziewałam się , że to może aż tak fajnie wyglądać:D Bardzo mi się spodobał ten magazyn mam nadzieję , że następne będą coraz lepsze:)Zgłaszam się , a co tam zawsze jest jakaś szansa:P

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.

      Co do magazynu - jest coraz, coraz lepszy!
      Brawa dla twórców :)

      miss_miley_van

      Usuń
  10. i jeszcze ZGłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW EXTRA :*
    Bardzo chciałabym byc na okładce :)
    Pozdrawiam klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam <3 Fajny pomysł na fryzury (z końskich ogonów) i sukienki (z chust) ;)
    Zgłaszam się :P
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa i chciałabym zgłosić blog mój i mojej koleżanki jego nazwa to majeczka89.blogspot.com dopiero zaczynam i jeszcze za fajnie tam nie wygląda , al na pewno coś postaramy się zmienić:)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny magazyn widać że długo go robiłaś bo jest bardzo dopracowany naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam cały i jest niezwykły. Lubię czytać stardollowe magazyny. Czekam na kolejny numer!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że bardzo się starasz! Wyszedł naprawdę świetny. Uwielbiam twoje niekonwencjonalne pomysły na apartamenty!

    I oczywiście zgłaszam się :)

    dotka1995

    OdpowiedzUsuń
  17. Uhu. Wiedziałam, że magazyn będzie świetny! ;) Gratuluję Jarus

    OdpowiedzUsuń
  18. Super się czyta, jest przejrzyście i ciekawie. Nie spodziewałam się tego. Super!

    Zgłaszam się na modelkę/covergirl lipcowego magazynu!
    Domi_88

    OdpowiedzUsuń
  19. z miesiąca na miesiąc magazyn jest coraz lepszy :D podobają mi się bardzo makijaże ( są piękne Kamil :D )
    zgłaszam sie na CoverGirl następnego magazynu !!
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej!
    Nie spodziewałyśmy się, że naprawdę użyjesz naszego pomysłu, no i, że dodasz naszą doll do magazynu :)
    Dzięki.

    Co do samego wydania - jest niczym prawdziwy magazyn!

    miss_miley_van

    Może i my spróbujemy na dziewczynę z okładki? Czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Magazyn jest dosyć ciekawie wykonany. Okładka jest bardzo zachęcająca, to dzięki niej tak naprawdę zabrałam się do dalszego "konsumowania" 40 stron. W środku pojęłam, że Stardoll i psychologia myślenia naprawdę się u Ciebie łączą. Niedociągnięcia są, jednak patrząc na taki twór z perspektywy czytelnika jest on bardzo czasochłonny i dziwię się, że błędów i potyczek jest tak stosunkowo mało. Była to fantastyczna wycieczka, którą mam zamiar kontynuować za miesiąc.

    Zgłaszam się, Hannah879.

    OdpowiedzUsuń
  22. Proponuję w najnowszym (lipcowym) magazynie umieścić temat 'CZEKOLADA'. Kompozycji z tym kolorem jest mnóstwo. Podstawy : ciemnobrązowe oczy, kawowe lub brązowe włosy. A może tak czekolada z nadzieniem? Ostrzejsza nutka Chilli w połączeniu z słodkim smakiem mlecznej czekolady lub pyszna truskawka?

    Do wyboru do koloru!
    Podoba wam się pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  23. Magazyn jest super! Bardzo mi się podoba. Na pewno skorzystam z rad. :)

    Olaw01

    OdpowiedzUsuń
  24. zg sie do modelki ;)

    Stokrotkamiss10

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful magazine, I love the pictures (as I don't really understand polish xD).
    Great job ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne są Twoje gazetki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze