sobota, 2 czerwca 2012

Co u mnie + prezent

Kompletnie nie mam pomysłu na notkę hehe ;) dlatego napiszę tak w skrócie co tam w moim Stardollowym świecie. Wczoraj na dzień dziecka dostałam miły prezent jakim było ncg. Bardzo dziękuję wszystkim, dzięki którym dostałam statuetkę. Zawsze cieszę się jak zostanę jakoś wyróżniona... ale wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia i tym samym mając już tyle statuetek ncg marzę o zupełnie innej. Chciałabym zdobyć figurkę z catwalku. Niee tylko ja na nią poluję dlatego no nie jest to takie proste. 

W notce poniżej macie link do bloga Kamila; zajrzyjcie na jego blog koniecznie ( tak, tak to już druga reklama jego u mnie - dożywotnio ma je bezpłatnie; w końcu sam kiedyś pisał na moim blogu a i robi mi ładne prezenty od czasu do czasu i wiadomo jescze coś ♥).


Na koniec - PREZENT.
100 sd dla jednej komentującej ten post osoby. |Zasady te co zawsze, obserwowanie + nick ze Stardoll|

Miłego wieczorku, trzymajcie się ciepło..
A i jak myślicie, kto wygra X factor?

28 komentarzy:

  1. nie oglądam X factor ;D
    i gratuluję NCG. ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, też chciałbym mieć statuetkę z Catwalku c:

    A X-Factor to nie wiem, nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratu;uje ! ;))
    nie ogladam x-factor
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)
    Na blog wpadnę z chęcią.
    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie, że Ci się udało ; * Trzymam kciuki za to abyś dostała statuetkę z Catwalku :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zasłużyłaś na nią :)
    A kiedyś wchodząc w zakładkę Catwalk wśród pierwszych 3 dolek które się wyświetliły byłaś ty oczywiście zagłosowałam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacjee.:*
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli spotkam twoją doll na catwalku to pomogę Ci spełnić twoje marzenie i gratuluję ncg :)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam. Dziewczyny ! Nie trzeba Karoli spotkac na Catwalku ! Trzeba wejść na jej profil i kliknąć jej lalkę aby zapisała się w waszym albumie. Zapisać jej doll i to jest głos :) ! Zagłosowałam w 100 % zasługujesz ! Podsiadło

    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ncg. Niestety ja nigdy nie byłam ncg i też bardzo bym chciała. Według mnie catwalk ci się należy. Dlaczego? Twoje stylizacje są orginalne i pomysłowe. Nie każdy tak ładnie umie się ubrać. Zajrzę na bloga.
    Zgłaszam się

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję :)
    zgłaszam się :)
    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację :) Ostatnio widziałam cię w Catwalku i zagłosowałam :)
    Ale X Factor nie oglądam :(

    Pozdrawiam :*

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, zasłużyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. LadyGucci99. ^^ zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Należało Ci się.
    Niestety na Catwalku bardzo ciężko natrafić na konkretną lalkę, jednak gdybym Cię kiedyś zobaczyła, to z pewnością zagłosuję.
    Podsiadło wygrał :(

    olga03

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawid wygrał,ja głosowałam na Marcina.
    Zagłosuję na cb :)

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :)
    Głosowałam na Ciebie w NCG, w cwalku też zagłosuje :)

    Nie oglądam x factor
    strzadala

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tytułu NCG :> Zasłużyłaś na niego ;) Zgadzam się z tym, że trudno jest wygrać na wybiegu, ale jak czasem patrze na wygrywające stylizacje, które są przeciętne, albo nawet brzydkie to nie wiem co mam powiedzieć...
    Zajrzę oczywiście na blog Kamila :>
    X Factor? Nie oglądam :P

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje tytuły NCG . Napewno wygrasz Kiedyś na Catwalku ;) Jak cie znajdę to napewno zagłosuję :* Jak wiesz twoje stylizacje są cudne :) Nistety czasami a raczej często na catwalku pojawiają się brzydkie stroje :/ Pozdrawiam .
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Na prawdę należało Ci się :) Zajrzę na ten blog, może jest tak świetny tak jak ty piszesz. Zobaczę, może będziesz w wybiegu to zagłosuje! X-Factor wygrał Dawid, tak myślałam, że on wygra :D
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  21. O ncg , pozazdrościć :3 Ja też nie mam na nic pomysłu niestety nie mam weny ; ) X FACTOR/a wygrał ten Dawid , ale i tak wolałam tego drugiego albo The Science ;)
    Pozdrawiam

    anetka9995

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję NCG i życzę kolejnej nagrody ;)

    _Domcia_146

    OdpowiedzUsuń
  23. Zagłosuję na Ciebie, jak masz takie marzenie :)
    Dawid wygrał :)
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i zgłaszam się
    Ola6654 ( obserwuję jako Miśka )

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla NCG, Karolina :* Zasługujesz na to. Nie jestem pewien, kto wygra X Factor.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje tytułu NCG ^^
    zgłaszam się

    MissCaterpillar

    OdpowiedzUsuń
  27. ngc zasłużone :** sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje, zgłaszam się do mini konkursu, przydało by się 100sd

    oleandrea

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze