czwartek, 3 maja 2012

Stylizacja + prezenty Young Hollywood i 100sd + info



--- Uwaga prezent ---
  
Dziś mam dla was śliczną kopertówkę z Young Hollywood - to dla jednej osoby, a dla drugiej 100sd!
Zasady te same co zawsze, trzeba być obserwatorem i skomentować post podpisując się swoim stardollowym nickiem. POWODZENIA. Wyniki w kolejnym poście, także śpieszcie się jeśli chcecie wygrać!

I info- dodałam nową stronę (zakładkę) na blog - Oferta, cennik. Jest tam wszystko co mam wam do zaoferowania odpłatnie. Już od dawna robię apartamenty na zamówienie, w sumie miałam już około 6 klientów, wszyscy zadowoleni. Moich projektów też sprzedałam już całkiem sporo, co mnie bardzo cieszy i również doradzałam jak ich użyć. Zamierzam jeszcze popracować nad swoimi umiejętnościami i wyprodukować obrazy, idealne do wnętrz w stylu skandynawskim. Jak mi się uda, oczywiście się pochwalę i rozdam kilka sztuk.

41 komentarzy:

  1. Widzę, że kilka postów mnie ominęło i nie skomentowałam. Ale trudno, nie miałam w ogóle czasu.
    Ta stylizacja podoba mi się, choć zmieniłabym rajstopy. Wydaje mi się, że niezbyt pasują. Poza tym jest świetnie. :*
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja stylizacja bardzo mi się spodobała bo jest bardzo ładnie dobrana do pogody , którą widzimy jako tło ..
    Bardzo mnie zadowala twoja fryzura oraz ta kolorystyka bardzo dobran eubrania do siebie .. :) Pozdrawiam
    oliwka7112

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeja ta stylizacja jest przecuuudowna ! Maa to cos smak inwidualny ;*
    Oczywiscie , ze zglaszam! moj nick na stardoll to : WeroniuS
    obserwuje twoj blog jako weronika krupa. nwm dlaczego posty pisze z konta blogger a obserwuje z google , dziwne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, usunęłabym jednak te rajstopki :). Od razu zrobi się lżej.
    WiktoriaAvril

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo ładna, dodatki DKNY pasują do całości, widzę żw wróciłaś do dawnej fryzury? Ładnie ci w niej, jak we wszystkich zresztą ;) Ta czarwona kurteczka jest swietna <3

    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  6. mm stylizacja cudo, kurteczka nadaje charakteru !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej. Stylizacja jest śliczna. Jednak zmieniłabym rajstopy, bo jakoś tak moim zdaniem nie pasują, szczególnie, że sukienka jest w kropki (brokat?) I może zmieniłabym buty? np, na bardziej zakryte. A tak to super... Te rękawy wystające z żakietu - bomba

    Domi_88

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się stylizacja. Sukienka i rajstopy mają podobne wzory więc świetnie się dopełniają. Blezer to fajny akcent, który nadaje stylizacji nutkę ekspresji. Podoba mi się również tzn. komin, który jest obecnie bardzo modny. Czarne dodatki idealnie pasują do reszty rewelacyjnego stroju.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja,ale zdjęłabym lub zmieniłabym rajtki.Ogólnie bardzo ładnie.Pozdrawiam

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  10. hej super stylizacja :) Oo zaraz lookne :* Super torebka ! ;p
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy weszłam na twój blog , moja siostra powiedziała że masz przepiękną stylizację ( ja też się z nią zgadam ) a z jej zdanie jest bardzo ważne ( no dla mnie ) . W skrócie : sukienka boska a ten sweterek podkreśla ją , sama bym tego nie wymyśliła ; super torebka ( gdzie ja kupiłaś ??) i buty.
    A pro po nagrody , kopertówka jest śliczna ale też jestem zainteresowana drugim prezentem, 100sd które by mi się przydały ( jak każdemu :D ).

    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, fajnie. Inaczej niż zawsze, ale nadal pięknie ;)
    Kara0216

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja, ale dlaczego taka jesienna?
    A w Polsce jest tak ciepło, że nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle świetna i zaskakująca stylizacja . Dałabym może jakaś małą branosoletkę .? Ogółem udana .:) . Pozdrawiam.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, popieram kilka osób co do rajstop. Nie chcę deszczu :C
    zoyeczka

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę nie pasuje mi żakiecik ale ogólnie OK :)

    xcrayzolkax

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą kurteczkę! Rajstop nie lubię :(

    doniczka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna stylizacja. Taka trochę jesienna oraz wiosenna.
    Zgłaszam się
    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  20. Boska stylizacja!!! Ja teraz zbieram na tą czerwoną kurteczkę :)
    Super blog i ogólnie stylizacja :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  21. mmmm ... cudowna stylizacja. : P <3
    torebeczka też niczego Sobie. ♥♥♥
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja jest śliczna. :) Swietny żakiecik... Fajnie łączysz screeny w jedno ;) Kopertówka z YH też niczego sobie :) Stardollarami również nie pogardziłabym ;)
    Co do nowej zakładki to naprawę śiwetny pomysł . To super, że blog sie rozwija.

    Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  23. no właśnie , żakiet śliczny jest :) na stardoll mam niestety tylko te legginsy . zamiast szalika dałabym jakąś chustę , ale więcej nie ma się czego czepiać . ślicznie!

    miley_785-

    obserwuje jako kamila375

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł, na pewno skuszę się później na jakąś tapetę czy coś w tym rodzaju :)
    a co do stylizacji, mam wrażenie, że jest trochę przyciężka, ale ogólnie spoko :D
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pomysł z tą zakładką, masz do tego talent :)
    Stylizacja również mi się bardzo podoba, ten żakiecik to fajny akcent w całej stylizacji. Akurat dziś deszczowo ;<
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :) a stylizacja jest świetna :D .. z resztą jak każda :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna kopertówka xD stylizajca też c;

    zg się


    anetka9995 :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Też polubiłam tą kurteczkę a torebka DKNY jest świetna ;)
    Cudownie jak zawsze ;)

    Do nagród pozwolę sobie się zgłosić ;)
    pozdrawiam
    JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja:) Niedawno sprzedałam szal Dkny i strasznie chciałabym go mieć z powrotem :) A tu u ciebie wszystko idealnie pasuje:) Chciałabym mieć tą torebeczkę , ale jeszcze bardziej chyba to 100sd:)Poczekamy zobaczymy ... Ale ta stylizacja jest po prostu genialna :)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się .


    nick ; dagmaaraa

    OdpowiedzUsuń
  32. ZGŁASZAM SIĘ!:)
    rojka100

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest ładnie.

    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice style,but I don't like the shoes.The jacket stands out (btw.love it!).I only don't like the shoes,but everythings is all right. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się
    lollipop-ice7 (:

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna stylizacja no i zgłaszam się

    Alciaaa

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna stylizacja, tylko ten szalik mnie jakoś dręczy ;d Spóźniłam się, żeby się zgłosić. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę Ci że mat taki styl ............... super !!Naprawdę!
    Weroniczka444

    OdpowiedzUsuń
  39. Ah, ta torba DKNY. Świetne się prezentuje z reszta stylizacji :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Noo musze przyznać że ciekawe plany, ciekawe a talenta to masz megaa!

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze