piątek, 4 maja 2012

Hoho otworzyłam sklep + wyniki

No to zaczęłam bawić się w projektowanie, coś już posprzedawałam. Jak narazie nastawiłam się na minimalny zysk, teraz moim marzeniem jest statuetka z fotelem ;p pomarzyć zawsze można... wiem, że dopiero się uczę i do najlepszych nie należę. Jak ktoś z moich kochanych obserwatorów chce coś po 2sm z moich projektów niech krzyczy pod tym postem! Kilka rzeczy mogę podarować. A i nie będę pisała kto otrzyma bo jestem leniem (; będę rezerwować



No i wyniki: torebka wędruje do nata0316 (do odebrania w moim SB)  a  zoyeczka  niech wystawia coś szybciutko po 100sd+ prowizja u siebie i zarezerwuje dla mnie.

37 komentarzy:

  1. Fajna poduszka może wpadnę do ciebie i coś kupię :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja krzyczęę :DD proszę za 2sm cośś.!!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce ! dre się ! ;* Eh i znowu nic..gratki :)
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre projekty są naprawdę ładne . Bardzo podobają mi się poduszki i tapety z ptaszkami . Z chęcią bym jedną chciała :)
    Życzę powodzenia .
    ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się obrazy z ptaszkami :) Są śliczne, zerknę do twojego bazarku.
    Chciałabym coś za 2 sm *-*
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by nie chciał .? Na początek nie jest źle . Podobają mi się . Chciałabym z jeden projekcik .:)
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chce poduszke! pliss :DKupilam juz 2obrazy od cb. ;*
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne projekty, te gałęzie :3

    Ja chciałbym coś dostać xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci,że wygrałam torebkę.Teraz przeżywam najgorsze dni w życiu,a to jest już trochę taka radość

    OdpowiedzUsuń
  10. oooooo ja bym chciała (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, że chcę jakiś projekt, są bardzo ładne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! I nie wciskaj nam tu takiej ściemy , że nie jesteś najlepsza:D Hah... na pewno niedługo zostaniesz poinformowana o tym , że zajęłaś pierwsze miejsce w projektowaniu mebli :D Ja chętnie chciałabym mieć jakiś z twoich projektów mieć u siebie w apartamencie:D Najchętniej ten z ptaszkiem co widzę na zdjęciu :D
    nick: majeczka8972

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  13. To najsłodszy sklepik na stardoll jaki widziałam :D
    Polecam zakupy ;)

    Gratuluję i pozdrawiam :)
    miłego dnia
    JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chce , ja. :D
    a sklepik bardzo ładnyy. xDD
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w projektowaniu : )
    Mi się najbardziej podoba czarno biały plakat z klatką, i bardzo bym go chciała miec :)

    xcrayzolkax

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie u Ciebie jestem na stardoll i powiem Ci, że masz świetne te projekty. Podoba mi się obraz z gałązkami i ptaszkami ;) Chciałabym mieć te obraz :D! Życzę Ci żebyś dostała tą statuetkę z fotelem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny obraz z klateczką. Powodzenia, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zobaczę twój projekt w głosowaniu na projekty to zagłosuję,bo życzę fotelika. Ciekawy sklep i projekty udane.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, wygrałam, dziękuję, już rezerwuję coś :)
    zoyeczka

    OdpowiedzUsuń
  21. Awww, ten obrazek z ptaszkami na gałązkach jest cudny ! Z chęcią wielką go przygarnę <3 Ten obrazek w kwiaty tez sama robiłaś ? No i jak zwykle-piękny żyrandol.

    stacybutter

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja przygarne jakis obrazek jak kolezanka powyzej
    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie zrobiłaś ten pokój, nie każdy potrafi dobrze zrobić sklep. Najbardziej podobają mi się ściany. Świetne projekty. Chciałabym zakupić obraz z klatką i ptakiem albo jakąś poduszkę. Jeśli zobaczę to napewno zagłosuję na projekt.

    schul3

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzenia są po to żeby je spełniać :D Wierzę w Ciebie na pewno ci się uda :) Zagłosuję jak tylko znajdę twój projekcik :) Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chcę twój projekcik. Krzyczę głośno, ciekawe czy usłyszysz :*

    Gratuluję dziewczynom a Ci życzę sukcesów w projektowaniu

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny sklepik, a prezencik za 2sm mile widziany :)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczny sklep ^^ gratuluję zwycięzcom :)
    chętnie przyjmę coś za 2 sm ;))

    Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  28. Krzyczę, bo masz świetne rzeczy!!
    Śliczna stylizacja, kocham ten blazer :*
    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  29. Również gratuluję zwycięzcom :)
    podoba mi się poduszka z klatką i ten obrazek z czarną obwódką :) chętnie bym go zawiesiła w moim apartamencie, gdy go wykończę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. superrr projekty ja chce !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcę projekt! ^^ Proszę :)

    MileyA2012

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja krzyczę :) Te projektu są boskie! :D

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne projekty i chętnie bym jakiegoś zgarnęła.;D

    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  34. też bym chiała jakiś projekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow! ale śliczny jest ten obrazek z gałązką i ptaszkami <3
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze